AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Το νέο Audi RS6 με 597 ίππους

to-neo-audi-rs6-me-597-ippous-451176

Ένα γρήγορο Audi με estate αμάξωμα είναι πάντα απαραίτητο. Οι πωλήσεις του μπορεί να είναι λιγότερες από αυτές των SUV της εταιρείας, αλλά αυτό δεν έχει σημασία: τα hot-wagon είναι απλά μέρος της Audi.

Ακόμη και η εταιρεία συμφωνεί. Αποκαλύπτοντας το νέο RS6, δήλωσε “Η ιδέα ενός ταχύτατου Avant είναι στενά συνδεδεμένη με το DNA της Audi όσο κάθε άλλο ορόσημο του Vorsprung durch Technik”. Η RS έκδοση του τελευταίου Α6 ήταν αναμενόμενη και πλέον είναι εδώ και δείχνει επιθετικότατο.

Μόνο οι πόρτες, η οροφή και το πορτμπαγκάζ του Α6 χρησιμοποιούνται στο RS6. Όλα τα άλλα κομμάτια έχουν κατασκευαστεί μόνο για αυτό το αυτοκίνητο. Έχει τεράστιες εισαγωγές στο εμπρός μέρος, ενώ οι θόλοι έχουν επεκταθεί κατά 40 χιλιοστά, έτσι ώστε να χωράνε οι τεράστιες ζάντες 21 ιντσών. Μιλώντας για τις ζάντες, σε αυτές τοποθετούνται λάστιχα διαστάσεων 275/35. Επιλέγοντας τις προαιρετικές ζάντες 22 ιντσών, τα λάστιχα που τοποθετούνται είναι διαστάσεων 285/35.

Οι μεγάλες ζάντες συνήθως προκαλούν άβολη οδήγηση, αλλά όπως και το προηγούμενο RS6, η αερανάρτηση εξαφανίζει το πρόβλημα. Γενικά το RS6 είναι 20 χιλιοστά χαμηλότερο από το Α6, χαμηλώνοντας και 10 παραπάνω εκατοστά σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 4.000 κυβικών. Ακούγεται σαν τον κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, αλλά είναι εντελώς διαφορετικός: ο συγκεκριμένος έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Porsche και τοποθετείται ήδη στις Panamera Turbo και Cayenne Turbo. Αποδίδοντας 592 ίππους, το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το 0-200 από την άλλη, χρειάζεται μόλις 12 δευτερόλεπτα.

Ο τετράλιτρος V8 δεν διαφοροποιείται από αυτόν της Porsche μόνο στην ιπποδύναμη, καθώς διαθέτει ένα mild-hyrbid σύστημα των 48 volt. Σύμφωνα με την εταιρεία, χάρη σε αυτή την προσθήκη, σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, το αυτοκίνητο εξοικονομεί σχεδόν ένα λίτρο καυσίμου, για κάθε 100 χιλιόμετρα που καλύπτει.

Η “έξυπνη” μετάδοση στέλνει την δύναμη και στους 4 τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων και του συστήματος Quattro. To Quattro στέλνει το 60% της δύναμης στους πίσω τροχούς, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 85% της δύναμης στους πίσω και μέχρι 70% στους εμπρός τροχούς. Για να γίνει πιο ευέλικτο, υπάρχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο