Μετά την πρόσφατη εισαγωγή της νέας σειράς Εagle F1 SuperSport, η Goodyear ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι το Eagle F1 SuperSport RS έλαβε έγκριση τοποθέτησης για τη Porsche 911 GT2 RS και τη Porsche 911 GT3 RS για τις διαστάσεις 265/35 ZR 20 (99Y) XL και 325/30 ZR 21 (108Y) XL.
Ο επικεφαλής μηχανικός της Porsche Motorsport Jan Frank σχολιάζει για το νέο ελαστικό: «Το νέο Goodyear Eagle F1 SuperSport RS έχει αποδείξει ότι παρέχει το επίπεδο πολύ υψηλών επιδόσεων, που εμείς στην Porsche απαιτούμε. H Goodyear έχει σχεδιάσει ένα θαυμάσιο ελαστικό για εμάς το οποίο ταιριάζει απόλυτα στις ακραίες απαιτήσεις της Porsche 911 GT2 RS».
Χρονομετρώντας τους γύρους στην πίστα δοκιμών της Porsche στο Nardò της Ιταλίας ήταν το τελευταίο στάδιο ανάπτυξης για το νέο Eagle F1 SuperSport RS, το οποίο σηματοδοτεί την επιστροφή της Goodyear στο τμήμα της αγοράς Ultra Ultra High Performance (UUHP). Ο Nick Harley, διευθύνων σύμβουλος της Goodyear OE στην περιοχή EMEA, σχολιάζει: «Στην ανάπτυξη του SuperSport RS έχουμε αξιοποιήσει τις ταλαντούχες ομάδες μηχανικών μας και τις εγκαταστάσεις ανάπτυξης παγκόσμιας κλάσης για την παραγωγή ενός ανταγωνιστικού σε παγκόσμιο επίπεδο ελαστικού UUHP. Το ελαστικό έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τα χαρακτηριστικά απόδοσης και χειρισμού των πιο εξειδικευμένων οχημάτων που βρίσκονται στους δρόμους σήμερα και σε όσα βρίσκονται σε διαδικασία ανάπτυξης από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων».
Απαιτήσεις ελαστικού
Με τοποθετημένα ελαστικά 265 / 35ZR20 (99Y) XL (μπροστά) και 325 / 30ZR21 (108Y) XL (πίσω), το σενάριο χρήσης για το GT2 RS ήταν ιδιαίτερα δύσκολο. Η Porsche Motorsport απαιτούσε ελαστικά ικανά να μεταδίδουν 700 hp και 750 nm μέσω των πίσω τροχών, με υλοποιήσιμο και προβλέψιμο τρόπο. Αυτή η πρόκληση γίνεται δυσκολότερη από τη μέγιστη ροπή, που ξεικινάει από τις 2500 στροφές ανά λεπτό, μετατρέποντας την ισχύ σε απόδοση τόσο στην ευθεία όσο και στις στροφές, έχοντας ως αποτέλεσμα καλύτερους χρόνους ανά γύρο.
«Ο κατάλογος των ελαστικών που είναι πραγματικά ανταγωνιστικά σε αυτές τις συνθήκες, είναι μικρός», συνεχίζει ο Harley. “Για να μπορέσει το Eagle F1 SuperSport RS να λάβει τέτοια αναγνώριση από έναν κατασκευαστή με αμείλικτη επιδίωξη για βελτίωση όπως η Porsche, αντικατοπτρίζει πραγματικά πόσο μπροστά έχει πάει η Goodyear την κατηγορία UUHP».
Η αναγνώριση συνεπάγεται, ότι η Porsche θα προωθήσει στη λιανική τα ελαστικά Goodyear Eagle F1 SuperSport RS με τη σήμανση N0, μέσω του δικτύου μεταπωλητών της, σε ιδιοκτήτες που επιζητούν απόδοση και ακρίβεια διεύθυνσης σε συνθήκες στεγνού οδοστρώματος.
Τεχνικές σημειώσεις: Goodyear Eagle F1 SuperSport RS
Η Goodyear ανέπτυξε το Eagle F1 SuperSport RS ειδικά για την Porsche Motorsport, με την οδηγία, να επιτύχει αποδόσεις ρεκόρ στην πίστα. Ο Xavier Fraipont, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Προϊόντων της Goodyear ΕΜΕΑ, είναι αισιόδοξος για τις δυνατότητες του ελαστικού: «Η Goodyear έχει μεγάλη κληρονομιά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό», εξηγεί. «Τώρα αξιοποιούμε όλη μας την εμπειρία και γνώση στο νέο Goodyear Eagle F1 SuperSport RS, που αναπτύχθηκε στην Ευρώπη για να αυξήσει το επίπεδο των επιδόσεων των super sport αυτοκινήτων, με κύριο άξονα τις επιδόσεις σε όλα τα είδη πίστας».
Το Eagle F1 SuperSport RS φέρνει στην αγορά UUHP μια σειρά από πρωτοποριακές εξελίξεις, που επωφελούνται από την αδιάκοπη ανάπτυξη στο Development Center του Hanau στη Γερμανία, όπου δουλεύουν πολλές εκατοντάδες μηχανικοί, επιστήμονες και τεχνικοί σε νέα υλικά, σχέδια πέλματος και τεχνικές κατασκευής:
Το καθαρά αγωνιστικό μείγμα μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε στεγνό δρόμο, συνδυάζοντας πολύ δύσκαμπτα στοιχεία πέλματος με μειωμένο βάθος αυλακώσεων. Το συνδυασμένο όφελος βοηθά στη μεγιστοποίηση των δυνάμεων g, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα την κίνηση του πέλματος σε εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες στροφών, παρέχοντας έτσι στον οδηγό μέγιστο επίπεδο πρόσφυσης και εξαιρετικά ακριβή συμπεριφορά οδήγησης.
Η προσαρμοσμένη κατασκευή ελαστικών χρησιμοποιεί περισσότερα δεδομένα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και προσφέρει το Eagle F1 SuperSport RS με ένα βελτιστοποιημένο προφίλ ελαστικού για να αυξήσει το μέγεθος της επαφής σε συνδυασμό με τις έντονα ελικοειδής ίνες Aramid που κρατούν σταθερή την κατανομή της πίεσης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και σε διαφορετικές ταχύτητες.
Τέλος, ο σχεδιασμός του πέλματος διαθέτει έναν μαζικό εξωτερικό ώμο ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί τη μετάδοση όλων των πλευρικών δυνάμεων και να διευκολύνει την ακραία σταθερότητα στις στροφές.