Τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης αποδεικνύουν ότι (…όπως συνηθίζει η BMW) η Toyota ήταν αρκετά συντηρητική με την ιπποδύναμη και την ροπή που είχε δηλώσει για το Supra του 2020.
Ένα Supra βρέθηκε πρόσφατα στα χέρια του Car&Driver, με τους δημοσιογράφους να τοποθετούν το αυτοκίνητο πάνω σε δυναμόμετρο, στο Michigan. Με το Γιαπωνέζικο αυτοκίνητο στην 5η ταχύτητα του κιβωτίου του, τα αποτελέσματα έδειξαν 339 ίππους και 578Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα είναι μεγαλύτερα από αυτά της Toyota, ενώ αφορούν την δύναμη στους τροχούς και όχι του στρόφαλου.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ο τρίλιτρος turbo κινητήρας αποδίδει 335 ίππους και 494Nm ροπής. Είναι δύσκολο να υπολογίσουμε τον ακριβή αριθμό απώλειας δύναμης μέσα από την μετάδοση, αλλά ακόμη και αν αυτή είναι μόνο 10%, σημαίνει ότι το Supra μπορεί στην πραγματικότητα να αποδίδει 380 ίππους, όπως ακριβώς η νέα BMW Z4 M40i.
Το γεγονός ότι η Toyota “υποτιμά” την δύναμη της Supra δεν μας προκαλεί εντύπωση, καθώς είναι μια κοινή πρακτική στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα παραπάνω νούμερα εξηγούν το πώς το αυτοκίνητο καταφέρνει να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα, ενώ καλύπτει το 400άρι σε 12.3 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 181 χλμ./ώρα.