Για το λανσάρισμα του νέου T-Cross, η Volkswagen ξεκινά μια ολοκληρωμένη καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, διαφημίσεις σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, καθώς και παραγωγή περιεχομένου για μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ως πρέσβειρα της καμπάνιας για το compact SUV της μάρκας επιλέχθηκε η Cara Delevingne, ηθοποιός, μοντέλο και τραγουδίστρια, διάσημη και με περισσότερους από 41 εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μότο αλλά και hashtag «#MoreThan1Thing» επιλέχθηκε για να περιγράψει, σύμφωνα με την εταιρεία, την ευελιξία, το ταλέντο και την πολυσχιδή προσωπικότητα του T-Cross και της πρέσβειρας του.
Για τον Jürgen Stackmann, μέλος του ΔΣ της Volkswagen και υπεύθυνου για τις Πωλήσεις, το Marketing και τις After Sales υπηρεσίες, η 26χρονη πολυτάλαντη Βρετανίδα είναι η ιδανική επιλογή. «Η Cara Delevingne και το T-Cross είναι ένα τέλειο ζευγάρι: και οι δύο είναι cool, πολύπλευροι και πολυτάλαντοι. Και οι δύο είναι MoreThan1Thing (Περισσότερα Από Ένα Πράγμα). Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική απ’ όποια πλευρά και αν την δεις».
Η Cara Delevingne δήλωσε για το T-Cross: «Νομίζω ότι το T-Cross αντανακλά εμένα και την προσωπικότητά μου με την έννοια ότι είναι διασκεδαστικό, νεανικό, διαφορετικό και ευπροσάρμοστο. Μπορεί να αλλάξει χαρακτήρα από τη μια στιγμή στην άλλη, τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται. Είναι σβέλτο και κομψό, είναι τα πάντα.»
Το νέο T-Cross είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στα SUV της Volkswagen, η οποία πλέον έχει ολοκληρωθεί, προσφέροντας μοντέλα για κάθε ανάγκη, σε ένα τεράστιο εύρος τιμών. Αυτή η διαφορετικότητα και πολυσχιδής προσωπικότητα είναι το επίκεντρο της καμπάνιας υπό την ετικέτα #MoreThan1Thing.
Το τηλεοπτικό σποτ θα προβληθεί και στη χώρα μας τον επόμενο μήνα ενώ παράλληλα περιεχόμενο της καμπάνιας θα φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.volkswagen.gr.