Από την μέρα που η Ford παρουσίασε το Shelby GT350 και GT350R, οι θαυμαστές των «σκληροπυρηνικών» Mustang ήξεραν ότι πλησιάζει και το καινούργιο GT500.
Είχαν δίκιο, η εταιρεία παρουσίασε στο Detroit Auto Show το νέο Shelby GT500, με έναν V8 κινητήρα 5,2 λίτρων και έναν τεράστιο υπερτροφοδότη χωρητικότητας 2,65 λίτρων (μεγαλύτερος από το Dodge Hellcat και το Chevrolet Camaro ZL1, αλλά λίγο μικρότερος του Dodge Demon).
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε όλες τις τεχνικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο, αλλά δήλωσε ότι αποδίδει περισσότερους από 700 ίππους, με την δυνατότητα να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ωρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και χρειάζεται λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα για να καλύψει ¼ του μιλίου (400 μέτρα).
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, δεν μας κάνει εντύπωση η δήλωση της Ford ότι «πρόκειται για την πιο γρήγορη Mustang παραγωγής και παράλληλα έχει την πιο προηγμένη τεχνολογία που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Mustang».
Η Ford Performance επέλεξε ένα αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Tremec, που στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός μοναδικού άξονα μετάδοσης από ανθρακονήματα. Το κιβώτιο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες σε χρόνο κάτω των 100 χιλιοστών του δευτερολέπτου και διαθέτει ρυθμίσεις Normal, Sport, Drag και Track. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα Launch Control και Line-Lock (μπλοκάρει τους εμπρός τροχούς για να κάνει burnout).
Για να …δαμάσει την τεράστια δύναμη του, το νέο Mustang GT500 προσφέρεται με πλήρως ανανεωμένες, ελαφρύτερες αναρτήσεις και νέα μονάδα ηλεκτρικού στριψίματος τιμονιού. Τα φρένα είναι 6-πίστονα Brembo και οι δίσκοι τους έχουν διάμετρο 420 χιλιοστά.
Η εταιρεία προσφέρει με το νέο Mustang με την επιλογή 2 πακέτων εξοπλισμού. Το πρώτο, το Handling Package, περιλαμβάνει αεροτομή και στηρίγματα strut. Το δεύτερο πακέτο, το Carbon Fiber Track Package, περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών με τα πίσω Michelin Sport Cup 2 λάστιχα να είναι 12 χιλιοστά φαρδύτερα, ρυθμιζόμενη αεροτομή προδιαγραφών GT4, ενώ αφαιρούνται τα πίσω καθίσματα.
Ο επιθετικός σχεδιασμός του Shelby GT500 επιτρέπει την εισαγωγή 50% περισσότερου αέρα σε σχέση με το GT350. «Κάθε χιλιοστό του σχεδιασμού του Shelby GT500 στοχεύει να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις του» δήλωσε ο Melvin Betancourt, υπεύθυνος σχεδιασμού της Ford.
Το εσωτερικό είναι επίσης ιδιαίτερο, περιλαμβάνει πολλά εξαρτήματα από εκτεθειμένο ανθρακόνημα και η επένδυση στις πόρτες είναι από σκούρο suede. Τα αγωνιστικά Recaro καθίσματα βρίσκονται στον προαιρετικό εξοπλισμό, καθώς προσφέρονται και πιο άνετα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα.
Οι πωλήσεις του 2020 Ford Shelby Mustang GT500 θα ξεκινήσουν αυτό το φθινόπωρο, με την Ford να αποκαλύπτει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο μέσα στους ερχόμενους μήνες.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]