Η χρονιά που έκλεισε βρίσκει τη Volvo να επιτυγχάνει ρεκόρ πωλήσεων, ταξινομώντας παραπάνω από 600.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της, το 1927. Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo για το 2018 ανήλθαν σε 642.253 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 12,4% σε σχέση με το 2017.
Αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η σουηδική εταιρεία και στην ελληνική αγορά. Η Volvo έκλεισε το 2018 με αύξηση πωλήσεων κατά 29,8%. Οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, η Volvo είναι η μόνη που σημείωσε αύξηση πωλήσεων μεταξύ των άμεσα ανταγωνιστικών μαρκών. Σημαντικός παράγοντας για την άνοδο της Volvo είναι η γκάμα των SUV της. Ειδικότερα, το XC60 με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5% και το XC90, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%. Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018», Volvo XC40, κατάφερε ταξινομήσεις 538 αυτοκινήτων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]