Συνεχώς ανοδική είναι η τροχιά ανάπτυξης της Volvo, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στη χώρα μας. Κάθε νέο μοντέλο της σουηδικής μάρκας καταφέρνει να αποτελεί κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του, όπως απέδειξε άλλωστε και η ανάδειξη του πιο πρόσφατου συμπαγούς SUV, του XC40, σε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2018.
Με αυτά τα δεδομένα, στο πρώτο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις της Volvo σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν σε 317.639 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 14,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα κινήθηκαν οι επιδόσεις της Volvo και στην ελληνική αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η Volvo κατέγραψε αύξηση 16,1% στις πωλήσεις της, με μερίδιο 13,2% στο τμήμα της premium αγοράς όπου εκπροσωπείται. Μάλιστα με την «ωρίμανση» των πωλήσεων του XC40, η Volvo αναμένει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα για το σύνολο του 2018, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία των ταξινομήσεων του Ιουνίου, το μερίδιό της σκαρφάλωσε στο 19,7%.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]