Με μια κίνηση αισθητικής και μηχανολογικής ανανέωσης, η Porsche ενισχύει τη δυναμική του best seller μοντέλου της. Η Macan, με 300.000 πωλήσεις από το 2014 που παρουσιάστηκε, αντικατέστησε την Cayenne ως πιο εμπορικό μοντέλο στη γκάμα της γερμανικής μάρκας. Μάλιστα 100.000 μονάδες έχουν διατεθεί στην Κίνα, καθιστώντας την αχανή χώρα τη σημαντικότερη αγορά του μικρότερου σε μέγεθος SUV της Porsche.
Διόλου τυχαία λοιπόν, η αποκάλυψη της ανανεωμένης Macan πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη. Από την Κίνα μάλιστα θα ξεκινήσει και η διάθεσή της τους επόμενους μήνες, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019.
Αισθητικά η Macan διαφοροποιείται με νέα φωτιστικά σώματα πίσω, τα οποία έχουν τρισδιάστατη σχεδίαση και ενιαίο κρύσταλλο σε όλο το πλάτος του αμαξώματος. Διαφορετικής σχεδίασης είναι επίσης ο προφυλακτήρας εμπρός, ενώ τα εμπρός φώτα θα είναι τεχνολογίας LED από τη βασική έκδοση. Τροχοί 20 και 21 ιντσών νέας σχεδίασης συμπληρώνουν τις εξωτερικές διαφοροποιήσεις, μαζί με τρία νέα χρώματα.
Στο εσωτερικό ενισχύεται ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, με νέο τιμόνι, δάνειο από τις 911, νέο σύστημα πολυμέσων με μεγάλης διαγώνιου οθόνη 11΄΄, ενώ στο τομέα των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης έχουν προστεθεί τα adaptive cruise control και traffic jam assist. Οι προσθήκες ολοκληρώνονται με τους νέους αεραγωγούς του συστήματος κλιματισμού, τον ιονιστή και το θερμαινόμενο παρμπρίζ.
Η Porsche δεν έχει ανακοινώσει το παραμικρό για τα κινητήρια σύνολα του μοντέλου, τα οποία στην υφιστάμενη γενιά ξεκινούν από τα 2 λίτρα. Θεωρείται ωστόσο σίγουρα πως όλα θα έχουν αυξημένη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση, στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων που επιβάλλουν τα νέα πρότυπα μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης της Ε.Ε. τα WLTP και RDE.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]