To Citroen C3 τελευταίας γενιάς παραμένει ένα από τα πιο μοντέρνα, άνετα, κομψά όσο και ιδιαίτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Ένα supermini με γενναιόδωρο πακέτο βασικού εξοπλισμού και πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης στην εμφάνιση, που κάνουν την επιλογή του ακόμα πιο θελκτική.
Το νέο σχεδιαστικό μοτίβο που κυριαρχεί στην εικόνα των σύγχρονων Citroen όπως των μοντέλων Picasso, Cactus και C3, αναζητά την ιδιαιτερότητά του σε μια μυώδη πρόσοψη στην οποία βρίσκονται τοποθετημένα τρία διαφορετικά ζεύγη φωτιστικών σωμάτων (φώτα ημέρας, μεσαία-μεγάλη σκάλα και προβολείς ομίχλης). Αυτό είναι ίσως και το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο, στο σχέδιο του νέου C3.
Στο ίδιο μήκος κύματος και το design της καμπίνας, που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την διαφορετικότητα αυτής της γενιάς C3, προτάσσοντας ένα… cozy και αρκετά φωτεινό περιβάλλον διαβίωσης για τους επιβάτες. Τα έδρανα των καθισμάτων είναι μεγάλα (άνετα για ευτραφείς επιβάτες) ενώ και οι χώροι είναι ικανοποιητικοί, με εκείνον για τις αποσκευές να κερδίζει τις εντυπώσεις, προφέροντας 300 λίτρα – από τα πιο ευρύχωρα πορτμπαγκάζ στην κατηγορία.
Επιλογές παραμετροποίησης προσφέρονται και στον εσωτερικό διάκοσμο, καθώς ο υποψήφιος αγοραστής C3 μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 χρωματικών προτάσεων στην διακοσμητική λωρίδα του ταμπλό και αρκετών τύπων στις επενδύσεις των θυρών και των καθισμάτων. Γενικώς υπάρχουν τρία πακέτα εξοπλισμού (Live-Feel-Shine) με το βασικό να προσφέρει εκτός των άλλων, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Assist), cruise control, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κλιματισμό, ηχοσύστημα με 4 ηχεία και διασύνδεση με Bluetooth, ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών κ.ά.
Η έκδοση που δοκιμάσαμε εφοδιαζόταν με τον βραβευμένο Turbo 1200άρη βενζίνης. Είναι ροπάτος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και αρκούντως αποδοτικός στους υψηλούς ρυθμούς λειτουργίας. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να κάνεις μια πιο γρήγορη – άρα και ασφαλή – προσπέραση, ακόμα κι αν είσαι φορτωμένος. Η απόδοση των 110 ίππων και η ροπή των 205 Nm εγγυώνται επ’ αυτού.
Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι τεχνολογίας PureTech και συνδυάζεται με σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου Start & Stop και με δυο τύπους κιβωτίων: ένα αυτόματο 6 σχέσεων και ένα χειροκίνητο 5 σχέσεων. Σίγουρα με αυτόν τον κινητήρα θα περιμέναμε ένα χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων που θα προσέφερε μεγαλύτερη οικονομία σε συνθήκες ταξιδιού. Με το κιβώτιο των 5 σχέσεων, η μέση κατανάλωση προσδιορίζεται λίγο πιο πάνω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. Οι δε εκπομπές ρύπων CO2 βρίσκονται στα 103 γρ./χλμ. που μεταφράζεται σε ετήσια τέλη κυκλοφορίας στα 100 ευρώ. Οι τιμές για την έκδοση 1.2 Turbo ξεκινούν από τα 14.950 ευρώ και φθάνουν μέχρι τα 17.410 ευρώ. Οι εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο κοστίζουν επιπλέον περίπου 1.100 ευρώ.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]