AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Το νέο VW Tiguan προσφέρει τεχνολογία και χώρους

to-neo-vw-tiguan-prosferei-technologia-kai-chorous-11722

Η δεύτερη γενιά του VW Tiguan προστίθεται στην ανθίζουσα κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Το γερμανικό αυτοκίνητο που λανσάρεται αυτή τη περίοδο στην ελληνική αγορά, είναι το πρώτο όχημα ελεύθερου χρόνου, του ομίλου Volkswagen, που διαθέτει την καινοτομική πλατφόρμα MQB.

Πρόκειται για ένα πάτωμα, το οποίο έχει κοστίσει μερικά δισ. ευρώ και έχει την δυνατότητα να μεταβάλει το μήκος του.

Έτσι είναι εύκολη η προσαρμογή του σε πολλά μοντέλα, τα οποία έχουν διαφορετικό μήκος.

Η δεύτερη γενιά του VW Tiguan φέρνει αρκετές σημαντικές αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση. Οι στιλίστες τόνισαν τα δυναμικά στοιχεία της γνωστής φόρμας και ανανέωσαν την εικόνα του γνωστού αυτοκινήτου. Το εσωτερικό του έχει και αυτό επανασχεδιαστεί. Διακρίνεται για τον σπορτίβ χαρακτήρα του και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της κατηγορίας των οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Χάρη στη νέα εκμετάλλευση των χώρων, προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους 29 χλστ. περισσότερο χώρο για τα γόνατα τους. Αυξημένη επίσης είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 50 λίτρα, πλέον φτάνει τα 420 λίτρα.

Διαθέτει την πλατφόρμα Car-Net, η οποία αναβαθμίζει την συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου. Περιλαμβάνει: App Connect, διασύνδεση του αυτοκινήτου με το smartphone. Guide – Inform, On Line υπηρεσίες ραδιοπλοήγησης. Υπηρεσίες Security – Service, οι οποίες αφορούν δυνατότητες άμεσης σύνδεσης του αυτοκινήτου με την VW emergency call σε περίπτωση ατυχήματος, με τον εξουσιοδοτημένο έμπορο για προγραμματισμό ραντεβού για service, με το smartphone του πελάτη για ένα πλήθος υπηρεσιών κατάστασης του αυτοκινήτου.

Εμπορικό ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά έχουν πέντε κινητήρες. Οι μονάδες παραγωγής ενέργειας είναι τελευταίας γενιάς και καταναλώνουν βενζίνη είτε ντίζελ. Ειδικότερα, διαθέσιμοι είναι δυο βενζινοκινητήρες, ο ένας έχει χωρητικότητα 1.400 κ.εκ. και ο δεύτερος ανήκει στη κατηγορία των δίλιτρων συνόλων. Το μοτέρ βενζίνης 1.4 TSI παράγεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την παρεχόμενη ισχύ. Η βασική 1.4 TSI αποδίδει 125 ίππους και η επομένη 150 ίππους.

Η ισχυρότερη 1.4 TSI διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο και λιγότερους ρύπους. Επίσης συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Διαθέσιμες είναι και δυο ακόμη εκδόσεις 1.4 TSI, η μια επωφελείται από την παρουσία του συστήματος τετρακίνησης 4Motion Active Control, ενώ η δεύτερη αποτελεί την πληρέστερη πρόταση για τα 1.400 κ.εκ. αφού έχει αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, καθώς και σύστημα τετρακίνησης 4Motion Active Control. Η παλέτα των κινητήρων βενζίνης ολοκληρώνεται με την παρουσία του μοτέρ 2.000 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων.

Συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο όμως τώρα φέρει 7 σχέσεις.

Στα ντίζελ, η γερμανική μάρκα προτείνει τρία σύνολα, ένα με κυβισμό 1.600 κ.εκ. και δυο με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. Το βασικό μοτέρ 1.6 TDI αποδίδει 115 ίππους. Στο επόμενο σκαλοπάτι υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας 2.000 κ.εκ. TDI που παράγεται σε δυο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ. Επιλογή ανάμεσα στους 150 και τους 190 ίππους.

Με τους 150 ίππους υπάρχει δυνατότητα να συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Επίσης η πληρέστερη έκδοση εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και με τετρακίνηση. Πλήρες πακέτο (αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και τετρακίνηση) παρέχεται με τον κινητήρα 2.0 190 ίππων καθώς και με το κορυφαίο της γκάμας μοτέρ Biturbo απόδοσης 240 ίππων.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο