ECO CARS

Υβριδικό Hypercar Mercedes-AMG One με τεχνολογία από την F1

yvridiko-hypercar-mercedes-amg-one-me-technologia-apo-tin-f1-636638

Πέντε χρόνια εξέλιξης απαιτήθηκαν για την παραγωγή του supercar Mercedes-AMG One που χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία εμπνευσμένη από την Formula 1. Το μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017 ως πειραματικό μοντέλο με την ονομασία «Project One».

Μέχρι σήμερα, η Mercedes έχει βρει πελάτες και για τα 275 αυτοκίνητα που θα παράξει, με το καθένα να κοστίζει στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα η εταιρεία δήλωσε πως αντιμετώπισε πολλές τεχνικές προκλήσεις για να θέσει στην μαζική παραγωγή ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων με κίνηση σε όλους τους τροχούς και άφησε να εννοηθεί ότι το έργο δεν ήταν βέβαιο ότι θα ολοκληρωνόταν.

«Οι τεράστιες τεχνικές προκλήσεις του να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Formula 1 κατάλληλο για καθημερινή χρήση μας ώθησε αναμφίβολα στα όριά μας», δήλωσε πρόσφατα ο πρόεδρος της Mercedes-AMG Philipp Schiemer.

Μολονόντι το Mercedes-AMG One χρησιμοποιεί τεχνολογία καύσης για να επιτύχει πρωτοφανή επίπεδα ισχύος και απόδοσης, τα μελλοντικά μοντέλα AMG θα είναι βέβαιο αποκλειστικά ηλεκτρικά. Η Mercedes έχει αναπτύξει μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα που την ονομάζει AMG.EA.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν V6 βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων που συνδυάζεται με υπερσυμπιεστή και συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες – οι δύο ευρισκόμενοι στον μπροστινό άξονα τροχών. Η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος φθάνει τους 1.049 ίππους με την κατανομή της ισχύος να πραγματοποιείται και στους τέσσερις τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρεία η επιτάχυνση 0-200 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7 δευτερόλεπτα.

Για τη συμμόρφωση με τους προδιαγραφές ρύπων Euro 6, το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων περιλαμβάνει τέσσερις μεταλλικούς καταλύτες, δύο κεραμικούς καταλύτες και δύο φίλτρα σωματιδίων καθώς κι έναν σιγαστήρα τιτανίου. Ως εκ τούτου, οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 198 γρ./ χλμ. – εφάμιλλες με εκείνες ενός premium SUV με συμβατική τεχνολογία.

Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο μοντέλο της Mercedes-AMG διαθέτει εκτενή αεροδυναμικά βοηθήματα, καμπίνα δύο επιβατών και στηρίζεται σε τροχούς διαφορετικών διαστάσεων – 285/35 ZR19 εμπρός και 335/30 ZR20 πίσω – με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R M01.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο