EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Xiaomi SU7 Ultra: Πολύ γρήγορο αλλά όχι το κινητό που φαντάζεσαι!

xiaomi-su7-ultra-poly-grigoro-alla-ochi-to-kinito-pou-fantazesai-723835

Ηλεκτρικό hypercar 1.570 ίππων φιλοδοξεί να σπάσει τα ρεκόρ της VW και της Porsche στο Nürburgring

Η Xiaomi παρουσίασε το πρωτότυπο  SU7 Ultra, την αποκλειστικά για χρήση πίστας  έκδοση  του ηλεκτρικού σεντάν SU7. Η γνωστή για τα smartphone της εταιρεία, σκοπεύει να σπάσει το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring Nordschleife για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που αυτή τη στιγμή κατέχει η  Porsche Taycan Turbo GT , με χρόνο 7 λεπτά, 7 δευτερόλεπτα και 55 δέκατα.  Αλλά αυτό δεν θα γίνει ακριβώς με τούτο το όχημα… υπάρχει πλάνο.

Το Xiaomi SU7 Ultra φέρει τρεις κινητήρες: μπροστά υπάρχει η αναβαθμισμένη μονάδα “V6” του στάνταρ SU7, ενώ στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί δύο κινητήρες, από τη νέα σειρά “V8”, ο καθένας εκ των οποίων παράγει  ισχύ 586 ίππων και ροπή 635 Nm. Συνδυαστικά, όλες οι ενεργοπαραγωγές μονάδες του SU7 Ultra αποδίδουν 1.570  ίππους, δηλαδή 446 περισσότερους από το Taycan που που κατέχει το ρεκόρ στο Nürburgring.

Σύμφωνα με την κινεζική εταιρεία, το SU7 Ultra επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 1,97 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 200 km/h σε 15,07 δεύτερα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 350 km/h. Η Xiaomi δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα  στοιχεία για την μπαταρία, υποθέτουμε πάντως ότι είναι η ίδια με αυτή της έκδοση Max του SU7, χωρητικότητας 101 kWh.

Σε σύγκριση με την έκδοση δρόμου, το SU7 Ultra δεν διαφέρει απλά στον αριθμό και στην διάταξη των κινητήρων. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ έχουν προστεθεί πολυάριθμα αεροδυναμικά βοηθήματα, δημιουργώντας downforce,  2.145 κιλών.

Επίσης, το αυτοκίνητο έχει υποβληθεί σε «δίαιτα», με την αφαίρεση πολλών εξαρτημάτων από την έκδοση δρόμου, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος κλιματισμού, ενώ ορισμένα γνήσια εξαρτήματα έχουν αντικατασταθεί με άλλα από συνθετικά,  ελαφρύτερα υλικά.

Το σύστημα πέδησης προέρχεται από την AP Racing, με δαγκάνες έξι εμβόλων και αεριζόμενους δίσκους,  και σε συνδυασμό με το φρένο από το regenerative σύστημα, οι δυνάμεις κατά την επιβράδυνση, αγγίζουν τα 2,36 g.

Η Xiaomi έχει δώσει στην δημοσιότητα το εξής χρονοδιάγραμμα. Το πρωτότυπο SU7 Ultra θα βρεθεί στην «πράσινη κόλαση» τον Οκτώβριο (2024), αρχικά  για να προσπαθήσει να καταρρίψει το ρεκόρ γύρου για πρωτότυπα ηλεκτρικά οχήματα (μη παραγωγής), που αυτή τη στιγμή κατέχει το Volkswagen ID.R, με 6 λεπτά, 5 δευτερόλεπτα και 336 εκατοστά.

Η εμπειρία που θα αποκομίσουν από αυτή την προσπάθεια, ανεξαρτήτως αν είναι επιτυχής ή όχι, θα χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη του πραγματικού στόχου, που δεν είναι άλλος από την εκθρόνιση της Taycan Turbo GT και αυτό θα πραγματοποιηθεί με το Xiaomi SU7 Ultra που είναι έτοιμο για παραγωγή.  Αυτό το εγχείρημα, τοποθετείται χρονικά για το 2025.

Πηγή: Quattroruote

Όλες οι ειδήσεις

H GM θα εφοδιάζει με drone «ανιχνευτή» τα εκτός δρόμου μοντέλα της

Θα «σπάσει» το Czinger το ρεκόρ στο Νίρμπουργκρινγκ;

Έγραψαν Ιστορία McLaren, Πιάστρι και Χάμιλτον

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο