Η Volkswagen ενδέχεται να καθυστερήσει την παραγωγή της ναυαρχίδας της, Trinity EV, από το 2026 στο τέλος της δεκαετίας.
Η ναυαρχίδα EV της Γερμανικής εταιρείας είναι στα σκαριά εδώ και αρκετό καιρό και επρόκειτο να χρησιμοποιήσει την επερχόμενη πλατφόρμα SSP. Τα σχέδια που αναπτύχθηκαν από τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο, Herbert Diess, απαιτούσαν να ξεκινήσει η παραγωγή το 2026, σε ένα εργοστάσιο για το οποίο θα επενδυθούν 2 δισεκατομμύρια ευρώ, κοντά στα κεντρικά γραφεία της VW στο Βόλφσμπουργκ.
Ωστόσο, ο νέος διευθύνων σύμβουλος, Oliver Blume, φέρεται να έχει ωθήσει την παραγωγή του Trinity EV στο 2030, λόγω καθυστερήσεων στην τελειοποίηση του λογισμικού του. Επίσης, αναφέρεται ότι το VW Group επανεξετάζει το νέο εργοστάσιο EV, με τη διοίκηση της VW να καλείται να αποφασίσει εάν είναι αναγκαία η κατασκευή νέος εργοστασίου ή εάν το υπάρχον εργοστάσιο στο Wolfsburg θα μπορούσε να προσαρμοστεί για την κατασκευή του Trinity.
Υποστηρίζεται επίσης ότι η πλατφόρμα SSP δεν θα κυκλοφορεί πλέον μαζί με αυτό το εργοστάσιο των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Σε μήνυμα που έστειλε στους εργαζομένους της, η VW είπε ότι «εξετάζει όλα τα έργα και τις επενδύσεις της, ελέγχοντας τη βιωσιμότητά τους».
Η Γερμανική εταιρεία στόχευε στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου σε μια προσπάθεια να μειώσει τους χρόνους παραγωγής των ηλεκτρικών της οχημάτων. Ο Diess ζητούσε συχνά από τη Volkswagen να ακολουθήσει το παράδειγμα της Tesla για να αρχίσει να κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Πράγματι, η Tesla χρειάζεται μόλις 10 ώρες για να κατασκευάσει ένα Model Y, στο εργοστάσιό της στο Βερολίνο, ενώ η VW χρειάζεται τρεις φορές περισσότερο χρόνο για να κατασκευάσει ένα hatchback ID.3.
Πηγή από τη VW ισχυρίζεται ότι ο Blume έπρεπε να αναιρέσει ορισμένους από τους στόχους που είχε θέσει ο Diess, καθώς δεν ήταν ρεαλιστικοί.