Φωτιά στις φήμες περί επέκτασης των Κινέζων στη Ευρώπη βάζει το Reuters, αποκαλύπτοντας πως παρακολούν στενά τις εξελίξεις γύρω από τα εργοστάσια της Volkswagen.
Νέες φήμες εμφανίζονται για τις στρατηγικές επέκτασης των Κινέζων κατασκευαστών στην Ευρώπη. Σύμφωνα με το Reuters, ο μάνατζερ και οι Κινέζοι παρακολουθούν τις εξελίξεις γύρω από τα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen που αναμένεται να κλείσουν.
Κείμενο: Quattroruote.it, απόδοση: Autotypos Team
Τα εργοστάσια στο «στόχαστρο»
Ειδικότερα, τα εργοστάσια της Δρέσδης και του Osnabrück έχουν μπει στο ραντάρ των Κινέζων κατασκευαστών: η Volkswagen, στην πραγματικότητα, σκοπεύει να αξιολογήσει εναλλακτικές λύσεις στην παραγωγή αυτοκινήτων στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ένωση IG Metall, η οποία πάγωσε την υπόθεση του άμεσου κλεισίματός τους. Το εργοστάσιο στη Δρέσδη, το οποίο απασχολεί 340 εργαζόμενους, αναμένεται να σταματήσει την παραγωγή του ID.3 το 2025 και του Osnabrück, με 2.300 εργαζόμενους, αναμένεται να κλείσει τις πόρτες του το 2027. «Στόχος πρέπει να είναι μια βιώσιμη λύση που να λαμβάνει υπόψη τα συμφέροντα της εταιρείας και των εργαζομένων», είπε ένας εκπρόσωπος της Volkswagen, αρνούμενος να σχολιάσει τις φήμες.
Τα εμπόδια
Η πιθανή είσοδος των Κινέζων στον βιομηχανικό ιστό του γερμανικού τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είχε διπλά αποτελέσματα: μεγαλύτερη επιρροή των Κινέζων στην πατρίδα των μεγάλων μαρκών τεσσάρων τροχών ή τη δυνατότητα παράκαμψης των ευρωπαϊκών δασμών των ηλεκτρικών που παράγονται στην Κίνα. Προφανώς υπάρχουν εμπόδια, ξεκινώντας από τη θέση της επόμενης γερμανικής κυβέρνησης προς το Πεκίνο και από την υποδοχή των γερμανικών συνδικάτων, τα οποία έχουν τεράστια επιρροή στα εποπτικά συμβούλια των τοπικών εταιρειών. Ωστόσο, ο Stephan Soldanski, συνδικαλιστικός εκπρόσωπος του Osnabrück, κατέστησε σαφές ότι οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο δεν θα είχαν αντίρρηση να εργάζονται για έναν από τους εταίρους των κινεζικών κοινοπραξιών της Volkswagen. Ένα άλλο εμπόδιο είναι οι αρχές του Πεκίνου, οι οποίες θα πρέπει να εγκρίνουν την πιθανή επένδυση και σήμερα βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση με τους Ευρωπαίους στο θέμα των δασμών. Τούτου λεχθέντος, έχουν περάσει αρκετοί μήνες από την αρχή της αναζήτησης ευρωπαϊκών τοποθεσιών από Κινέζους κατασκευαστές: ορισμένοι επενδυτές έχουν αξιολογήσει, για παράδειγμα, τα εργοστάσια της Ford στο Saarlouis (Γερμανία) και της Audi στις Βρυξέλλες.
Όλες οι ειδήσεις
H Toyota επιμένει στους θερμικούς κινητήρες: Ποιο είναι το νέο δίλιτρο μοτέρ της
Aston Martin Vantage Roadster: Γρήγορη open-top γοητεία!
Γιατί το νέο Tesla Model Υ θα φτάσει στη Κίνα πριν την Ευρώπη;