Περισσότεροι από 2.000 άνθρωποι απασχολούνταν στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις της Fiat τις προηγούμενες δεκαετίες.
Άλλο ένα κομμάτι της ιστορικής παρουσίας της Fiat στο Τορίνο καταλήγει προς πώληση σε μια διαδικτυακή πύλη ακινήτων. Πρόκειται για την πρώην αποθήκη ανταλλακτικών στο Largo Senatore Agnelli στη Volvera, στα περίχωρα της πρωτεύουσας του Πεδεμοντίου, όπου κάποτε από τη γραμμή παραγωγής έβγαιναν τα Fiat Uno και 124 Spider. Σε αντίθεση με άλλες πρόσφατες εκποιήσεις όπως στην περίπτωση της Maserati στο Grugliasco και το κτίριο γραφείων της Mopar στη Rivalta, δεν είναι η Stellantis αυτή που πουλάει, αλλά ένα επενδυτικό κεφάλαιο, το οποίο έγινε ιδιοκτήτης του ακινήτου το 2020 και τώρα σκοπεύει να εισπράξει τουλάχιστον 15 εκατομμύρια ευρώ από τη διάθεση σχεδόν 140.000 τετραγωνικών μέτρων αποθηκών, γραφείων και χώρων logistics, που όμως εξακολουθεί να είναι ένα πρώην ακίνητο της Fiat, μέρος της βιομηχανικής ιστορίας της πόλης του Τορίνο.
Η στάση του ομίλου Stellantis
Η ανακοίνωση (που αργότερα αφαιρέθηκε από την ιστοσελίδα) δεν αφορά τη Stellantis, αλλά ωστόσο αποτελεί μια ακόμη επιβεβαίωση μιας φάσης προοδευτικής συρρίκνωσης για την αυτοκινητοβιομηχανία του Τορίνο και ακόμη περισσότερο για ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Fiat. Η αποθήκη ανταλλακτικών, στην πραγματικότητα, αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που έχει ήδη βγάλει στην αγορά δεκάδες ακίνητα που κάποτε συνδέονταν με την παραγωγή αυτοκινήτων και όλες τις σχετικές υπηρεσίες. Η Stellantis αποφάσισε ακόμη να διαθέσει ένα ακίνητο μεγάλης ιστορικής σημασίας για το Τορίνο: το κτίριο στη Via Nizza 250, που κάποτε ήταν η έδρα των πρώην κεντρικών γραφείων της Fiat.
Το ακίνητο
Μια κύρια αποθήκη 106.823 τ.μ., γραφεία 12.514 τ.μ. και άλλοι χώροι για χρήση αποθήκης και διάφορες υπηρεσίες διατίθενται προς πώληση από ένα ακόμη ακίνητο που αποτελεί κομμάτι της ιστορίας της Fiat. Πρόκειται για το πρώην εργοστάσιο ανταλλακτικών της Fiat στη Largo Senatore Agnelli στη Volvera, όπου περισσότεροι από 2.000 άνθρωποι απασχολούνταν εκεί τις χρυσές δεκαετίες του 1970 και του 1980. Το ακίνητο αφού παραδόθηκε στην Tnt Traco και τη Ceva Logistics τη δεκαετία του 1990, επέστρεψε στη Fiat Chrysler Automobiles και έγινε η ιταλική έδρα της Mopar. Tο 2020 το εργοστάσιο είχε παροπλιστεί από την FCA πριν από τη συγχώνευση με τη Stellantis. Η Mopar μεταφέρθηκε στο νέο κέντρο logistics της Rivalta, όπου είχαν επενδυθεί 150 εκατ. ευρώ.
«Η λύση αυτή αποτελεί μοναδική ευκαιρία για επενδυτές και εταιρείες που αναζητούν ευέλικτο χώρο και στρατηγική τοποθεσία», επισημαίνουν στο Immobiliare.it, τον μεγαλύτερο διαδικτυακό ιστότοπο αγοροπωλησίας ακινήτων της Ιταλίας, όπου και εμφανίστηκε η αγγελία.
Στο επίκεντρο το Mirafiori
Εν μέσω ανακοινώσεων για κλείσιμο και εκποιήσεις, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο Mirafiori, το οποίο θα ανοίξει ξανά στις 4 Νοεμβρίου μετά από διακοπή σχεδόν δύο μηνών. Η Stellantis έχει ενημερώσει τα συνδικάτα ότι θα αρθούν τα ρολά στην παραγωγή αυτοκινήτων, και αρκετές εκατοντάδες εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν ήδη από την επόμενη Δευτέρα στις εργασίες για την επανεκκίνηση των αμαξοποιείων. Η εταιρεία, παρουσιάζοντας τις ημερομηνίες κλεισίματος στο τέλος του έτους, από τις 18 Δεκεμβρίου, δεν διευκρίνισε αν η επανέναρξη των εργασιών θα είναι συνεχής για τις τελευταίες πέντε εβδομάδες ή θα υπάρξουν περαιτέρω στάσεις μέχρι τον Δεκέμβριο, παρά το γεγονός ότι οι παραγγελίες αυτοκινήτων παραμένουν υποτονικές και ότι οι κανονισμοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σχετικά με τις εκπομπές Co2 απαιτούν την παραγωγή περισσότερων αυτοκινήτων.
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Νικητής ο Σάινθ της Ferrari στο Μεξικό
Κάναμε 1.400 χιλιόμετρα με τη νέα Ford Mustang Dark Horse των 453 ίππων