Ένα παράξενο άλλα και ενδιαφέρον έκθεμα στο φετινό SEMA είναι η BMW M4 Maloo, μία μετατροπή του γερμανικού κουπέ σε αγροτικό.
Η ιδιαίτερη αυτή BMW παρουσιάζεται στο περίπτερο της STEK Automotive. Διαθέτει νέο, ανθεκτικό στις γρατσουνιές, περιτύλιγμα με φινίρισμα καθρέφτη, αλλά το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι σίγουρα η καρότσα, που την καθιστά την πρώτη …αγροτική M4 στον κόσμο.
Η μετατροπή ολοκληρώθηκε από την DinMann, η οποία ομολογουμένως έκανε μια αρκετά προσεγμένη δουλειά, κόβοντας το πίσω μέρος της οροφής, απογυμνώνοντας την καμπίνα, προσθέτοντας μία προσαρμοσμένη πίσω καρότσα σε ένα ειδικό μεταλλικό πλαίσιο και δημιουργώντας μια λειτουργική πίσω πόρτα από το πορτμπαγκάζ του M4. Τα κομμάτια από ανθρακονήματα στους προφυλακτήρες και στις πλαϊνές ποδιές φαίνονται διαφορετικά από του εργοστασιακού μοντέλου, ενώ οι προβολείς και τα παράθυρα έχουν γίνει φιμέ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν ένα νέο κάλυμμα κινητήρα και μία καινούρια επένδυση από ανθρακονήματα στο ταμπλό. Μέρος της πίσω σειράς καθισμάτων εξακολουθεί να υπάρχει μέσα στην καμπίνα, αν και ο χώρος του εσωτερικού είναι πολύ στενός για οτιδήποτε άλλο εκτός από τον οδηγό και τον συνοδηγό, μαζί με μερικές αποσκευές. Ωστόσο, η καρότσα – που σύντομα θα αποκτήσει και ένα νέο αεροδυναμικό κάλυμμα – φαίνεται αρκετά ευρύχωρη.
Ενώ οι περισσότερες αντίστοιχες μετατροπές γίνονται σε συντετριμμένα ή διαγραμμένα αυτοκίνητα, το συγκεκριμένο M4 ήταν στην πραγματικότητα ολοκαίνουργιο πριν κοπεί, κάτι που ακούγεται λίγο περίεργο. Σύμφωνα με τον λογαριασμό @m4maloo στο Instagram, το συγκεκριμένο BMW M4 Competition αγοράστηκε ολοκαίνουργιο τον Απρίλιο του 2022, ενώ όλη διαδικασία της μετατροπής διήρκησε 6 εβδομάδες, αριθμός αρκετά μικρός για ένα τέτοιο φινίρισμα σε στυλ OEM.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το σήμα Competition σημαίνει ότι ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων αποδίδει 503 ίππους και 650 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, με τη βοήθεια του συστήματος xDrive και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Δεν γνωρίζουμε πολλά άλλα αγροτικά με τέτοια απόδοση, εκτός από το HSV GTSR W1 Maloo Ute.
Τέλος, το να συμπεριλάβει η BMW ένα αγροτικό μοντέλο δίπλα στα M3 και M4 φαντάζει απίθανο. Ωστόσο, η συγκεκριμένη μετατροπή δε μπορεί να μη μας φέρει στο μυαλό μια BMW E30 που είχε τροποποιήσει η ίδια η BMW Motorsport για μεταφέρει ανταλλακτικά από σταθμό σε σταθμό, μέσα στο εργοστάσιο της εταιρείας.