EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τorsus Praetorian, το λεωφορείο που πάει «στα όρη στα άγρια βουνά»

torsus-praetorian-to-leoforeio-pou-paei-sta-ori-sta-agria-vouna-717604

Φτιαγμένο να μεταφέρει προσωπικό σε πραγματικά δυσπρόσιτα σημεία και ικανό να φέρει εις πέρας δύσκολες αποστολές

Ντοκιμαντέρ με ημίτρελους επιστήμονες και ερευνητές σε κρατήρες ηφαιστείων, βαθιά μέσα σε ζούγκλες ή κάπου στην απεραντοσύνη των ερήμων, όλοι έχουμε δει. Αυτό που δεν έχουμε δει, είναι τα logistics που απαιτούν τέτοιου είδους παραγωγές, αφού πέραν των αφηγητών – πρωταγωνιστών,  πρέπει να μεταφερθούν κινηματογραφικά συνεργεία και εξοπλισμός σε μέρη που κανονικά προσεγγίζονται με ελικόπτερο.

Η ανωτέρω περιγραφή, αποτελεί ένα μόνο από τα πολλά σενάρια, για το οποία το Praetorian της τσέχικης Torsus, είναι αυτό που λέμε «ταμάμ»! Πρόκειται για ένα όχημα, λίγο μεγαλύτερο από ένα mini bus και λίγο μικρότερο από ένα πούλμαν, το οποίο παρουσιάστηκε το 2018 και πλέον, βρίσκεται αισίως στην τρίτη ανανέωση του.

Το χαρακτηριστικό  που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα αυτού του είδους, είναι φυσικά η off-road εξειδίκευση του, που προσδίδει μοναδικότητα. Ακόμα και μόνο με την εμφάνιση, το Praetorian πείθει ότι πρόκειται για κάτι πολύ… ζόρικο και η διαδικασία κατασκευής του, είναι από την βάση της προσανατολισμένη προς το εκτός δρόμου πεδίο.

Η Torsus, παίρνει σασί από χωματουργικά MAN TGM 4X4 και πάνω σε αυτά χτίζει το αμάξωμα το οποίο όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, έχει τα απαραίτητα «κοψίματα» για μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής ενώ η απόσταση από το έδαφος, προσδίδει επίσης μεγάλες τιμές στην γωνία ράμπας.

Τα ελαστικά με την έντονη χάραξη έχουν διαστάσεις 365/80-20’’ και η μετάδοση ελέγχεται από ένα 12 – τάχυτο κιβώτιο της ZF. Η τετρακίνηση είναι μόνιμη και υπάρχει η δυνατότητα για μπλοκάρισμα του μπροστινού, του πίσω και του κεντρικού διαφορικού, οπότε το Praetorian έχει όλο το «πακέτο» που απαιτείται για καλές εκτός δρόμου επιδόσεις.

Την ισχύ για την κίνηση του οχήματος, παράγει ένα diesel, εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ της MAN χωρητικότητας 6,9 λίτρων, με απόδοση που –αναλόγως της έκδοσης- μπορεί να φτάσει τους 290 ίππους και τα 1150 Nm ροπής.

Η ανάρτηση είναι απλή, ως οφείλει, με φύλλα σούστας και πνευματικούς αποσβεστήρες και το συνολικό βάρος του οχήματος, ανέρχεται στα 13.400 κιλά. Η Torsus προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων για την τρίτη έκδοση του Praetorian, επανασχεδιάζοντας περισσότερα από 50 σημεία, όπως την ένωση του αμαξώματος με το σασί, ώστε να βελτιωθεί η άνεση για τους 34+1 επιβαίνοντες στο εσωτερικό.

Κάτι που αξίζει επίσης να αναφερθεί είναι ότι η δομή που περικλείει τους επιβάτες αποτελεί μια διάταξη που θυμίζει χωροδικτύωμα και λειτουργεί τρόπον τινά ως roll bar και κλωβός ασφαλείας, ενώ τα εξωτερικά μέρη του οχήματος είναι κατασκευασμένα από πλαστικό με ειδική αντιχαρακτική επίστρωση και μπορεί πολύ εύκολά να αλλαχθούν.  Tιμούλα; 226.000 €…

Όλες οι ειδήσεις

Τομπάζης: «Είναι φυσικό οι νέοι κανονισμοί να αλλάξουν τις ισορροπίες στη Φόρμουλα 1»

Καύσωνας: Ποτέ μην αφήνετε αυτά τα αντικείμενα μέσα στο αυτοκίνητο

Ταξίδι με το αυτοκίνητο και τα κατοικίδια

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο