EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Renault Austral SUV έρχεται να αντικαταστήσει το Kadjar

to-renault-austral-suv-erchetai-na-antikatastisei-to-kadjar-645100

Ο αντικαταστάτης του Renault Kadjar είναι το Austral, ένα ηλεκτροκίνητο SUV που εμφανίζει για πρώτη φορά το νέο σπορ επίπεδο εξοπλισμού Esprit Alpine.

Το Austral είναι το τρίτο μοντέλο, μέρος του σχεδίου της Renault να «κλέψει” μερίδιο από τις πωλήσεις της κατηγορίας C από τους αντιπάλους, με δύο επιπλέον μοντέλα να είναι το crossover Arkana και το Megane E-Tech Electric. Το Austral έχει περισσότερα κοινά με το πρώτο παρά με το δεύτερο, χάρη στον υβριδικό κινητήρα και την απουσία μιας καθαρής επιλογής EV.

Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα CMF-CD τρίτης γενιάς της Renault-Nissan Alliance, το Austral προσφέρει εσωτερικό για πέντε άτομα, «περιτυλιγμένο» σε ένα μυώδες εξωτερικό κέλυφος.

Αν οι βασικοί τροχοί 17 ιντσών (οι 20 ιντσών είναι προαιρετικοί) φαίνονται κάπως μικροί, τουλάχιστον το εσωτερικό είναι πλούσιο, χάρη στον συνδυασμό ψηφιακών οργάνων σε οθόνη 12,3 ιντσών, δεύτερη κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και head-up  display 9,3 ιντσών. Το σύστημα infotainment έχει ενσωματωμένη λειτουργία Google και μπορεί να συνοδευτεί με ένα εξατομικευμένο σύστημα Hi-Fi Harman Kardon.

Οι οδηγοί που επιθυμούν κάτι πιο πολυτελές, θα πρέπει να ξοδέψουν μερικά ευρώ παραπάνω για το Esprit Alpine trim. Αυτό διαθέτει ματ φινίρισμα Satin Shale Grey, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, μαύρες ράγες οροφής και ένα …σωρό σήματα Alpine στο εξωτερικό, όπως και επένδυση Alcantara με μπλε ραφές, δερμάτινο τιμόνι Nappa και πεντάλ αλουμινίου στο εσωτερικό.

Και οι δύο τύποι είναι προσθιοκίνητοι, με τρία συστήματα μετάδοσης της κίνησης προς επιλογή. Ο βασικός βενζινοκινητήρας είναι τρικύλινδρος, 1,3 λίτρων και  συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 12V. Αποδίδει 138 ίππους σε συνδυασμό  με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή 158 ίππους όταν το αυτοκίνητο διατίθεται ως αυτόματο.

Ο κινητήρας Mild Hybrid Advanced είναι νέας γενιάς, πιο πράσινος και παρέχει μία εναλλακτική λύση στους πετρελαιοκινητήρες οι οποίοι χάνουν γρήγορα μερίδιο στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα κινητήρα 1,2 λίτρων που συνοδεύεται από μπαταρία ιόντων-λιθίου 48v και απόδοση 128 ίππων.

Τέλος, το πλήρες υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-Tech βασίζεται πάλι σε ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων. Η Renault πρόσθεσε έναν ηλεκτροκινητήρα συν έναν εναλλακτή υψηλής τάσης για την εκκίνηση του κινητήρα καύσης και τη φόρτιση της μπαταρίας. Είναι διαθέσιμος με 158 ή 197 ίππους, ενώ η Renault υπόσχεται ότι το Austral E-Tech θα μπορεί να περνάει το 80% του χρόνου οδήγησης εντός πόλης σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι καταναλώνει 40% λιγότερο καύσιμο από ένα συμβατικό crossover με απλό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όσο για το πόσο επιπλέον θα κοστίσει το πλήρες υβριδικό μοντέλο, οι τιμές του Austral θα ανακοινωθούν ως το τέλος του 2022.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο