Το νέο Ηyundai SANTA FE κατακτά την κορυφή της κατηγορίας Product Design: Cars and Motorcycles των Red Dot Design Awards, για τον πελατοκεντρικό του σχεδιασμό
Άλλο ένα βραβείο που αφορά την σχεδίαση προσθέτει η Hyundai στο “παλμαρέ” της μετά την ανάδειξη του νέου SANTA FE ως το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία Product Design: Cars and Motorcycles των Red Dot Design Awards. Η βράβευση αυτή αναδεικκνύει την πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας που βασίζεται πάντα στον άνετο τρόπο διαβίωσης των πελατών.
«Αισθανόμαστε μεγάλη τιμή που κατακτούμε Red Dot Design Awards για τα οχήματα και τις τεχνολογικές καινοτομίες μας» δήλωσε ο κ. SangYup Lee, Executive Vice President και Head of Hyundai και Genesis Global Design. «Αυτή η αναγνώριση αναδεικνύει την εξαιρετική αφοσίωση που επιδεικνύει η ομάδα των σχεδιαστών και των μηχανικών μας στο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης. Υπογραμμίζει παράλληλα την αξιοσημείωτη ανταγωνιστικότητα της σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai στην παγκόσμια αγορά».
Με τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Open for More», το πέμπτης γενιάς SUV SANTA FE προσαρμόζεται σε υπαίθριες δραστηριότητες, προσφέροντας έναν κορυφαίο χώρο διαβίωσης που μοιάζει με βεράντα στο πίσω μέρος του οχήματος γεγονός που επιτυγχάνεται χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και το διευρυμένο άνοιγμα της πίσω πόρτας. Αυτό το μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρει επίσης βελτιωμένα καθίσματα τρίτης σειράς.
Το εμπρός μέρος του ολοκαίνουργιου SANTA FE δημιουργεί μια μεγαλοπρέπεια με το ψηλό καπό, τους προβολείς σε σχήμα «Η» και τα έντονα φτερά. Το επιμηκυμένο μεταξόνιο φιλοξενεί μια τολμηρή γραμμή οροφής, ισχυρό όγκο γύρω από τα φτερά, ευκρινείς θόλους τροχών και τροχούς 21 ιντσών.
Στο εσωτερικό του οχήματος τα αναδιπλούμενα καθίσματα δεύτερης και τρίτης σειράς παρέχουν κορυφαίο χώρο διαβίωσης. Στο εκλεπτυσμένο εσωτερικό ενσωματώνονται βιώσιμα υλικά, όπως ανακυκλωμένο πλαστικό και φιλική προς το περιβάλλον δερματίνη. Τα χρώματα του εσωτερικού και του εξωτερικού είναι εμπνευσμένα από το φυσικό φως, φέρνοντας έμπνευση και ζωντάνια στην καθημερινή ζωή των πελατών.
Παράλληλα, η Hyundai Motor κατέκτησε ένα ακόμη βραβείο Red Dot στην κατηγορία Product Design: Outdoor and Camping Equipment με το Multi-Lantern. Αυτό το ευέλικτο προϊόν συνδυάζει δύο χαρακτηριστικά για να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των χρηστών. Λειτουργεί ως φορητός φακός για υπαίθριες δραστηριότητες και μπορεί επίσης να μετατραπεί σε διαχύτη φωτός.
Το Multi-Lantern αντανακλά τον στόχο της εταιρείας να δημιουργήσει προϊόντα που οι χρήστες θα χρησιμοποιούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για το Multi-Lantern, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν το «Horongbul», ένα κορεάτικο παραδοσιακό φως, ως μοτίβο, το οποίο οπτικά και συμβολικά μεταφέρει μια αίσθηση σταθερότητας και ζεστασιάς στους χρήστες μέσω του σχήματος και των οπτικών στοιχείων του.
Η λειτουργία του είναι πολύ εύκολη, χωρίς περίπλοκες ρυθμίσεις, στηρίζεται μόνο σε ένα μόνο κουμπί. Τα πρακτικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν φόρτιση τύπου USB C και ασύρματη φόρτιση. Όταν είναι πλήρως φορτισμένο, μπορεί να παρέχει μέγιστη φωτεινότητα έως και πέντε ώρες ενώ με επιλογή μικρότερης φωτεινότητας έως και 35 ώρες.
Όλες οι ειδήσεις
Jeep Wagoneer S: Το αμιγώς ηλεκτρικό D-SUV των 600 ίππων
Δοκιμή Mercedes-AMG A35: Είναι μία «πραγματική» AMG;
Τα 8 πράγματα που αγαπάμε να παραμελούμε στο αυτοκίνητο το καλοκαίρι