Οι θαυμαστές της Porsche ονειρεύονται ένα νέο μοντέλο στη σειρά των hypercar της μάρκας, μετά από τις Carrera GT και 918 Spyder. Η Γερμανική εταιρεία έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την δημιουργία ενός νέου μοντέλου, ωστόσο αυτό δεν θα κάνει την εμφάνισή του πριν το 2025, καθώς η Porsche δίνει προτεραιότητα σε άλλες ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (EV).
O διευθύνων σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume, επιβεβαίωσε ότι το νέο μοντέλο halo βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Συγκεκριμένα σε συνέντευξή του στο Car Magazine ανέφερε : «Το hypercar είναι πάντα μέρος της στρατηγικής της Porsche» , προσθέτοντας ότι «η Porsche ήταν πάντα επιτυχημένη στα hypercar, παρουσιάζοντας μελλοντικές τεχνολογίες και προϊόντα αιχμής.».
H δημιουργία του hypercar, δεν είναι ωστόσο σε διαδικασία παραγωγής όπως θα ήλπιζαν οι φίλοι της Porsche. O Blume τόνισε ότι τώρα «επικεντρώνονται στην ηλεκτροκίνηση, με σκοπό πολλά νέα οχήματα να κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια». Μετά την κυκλοφορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Γερμανική εταιρεία θα κρίνει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για την κυκλοφορία του νέου hypercar, και ποιες τεχνολογίες θα διαθέτει.
Αν και είναι πολύ νωρίς για να αναφερθούμε στις προδιαγραφές του, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το νέο hypercar της Porsche,να χρησιμοποιεί ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Κοιτάζoντας πίσω στην γενεαλογία των οχημάτων της Γερμανικής εταιρείας, παρατηρούμε ότι κάθε δεκαετία είχε το δικό της μοντέλο ναυαρχίδα. Η Porsche 959, εμφανίστηκε το 1986, η 911 GT1 Strassenversion ακολούθησε το 1997, η Carrera GT το 2003, και τελευταία η 918 Spyder το 2013 που μπήκε στην παραγωγή με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Συνεχίζοντας την παράδοση η Porsche θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο -που δεν έχει κατονομαστεί ακόμα- πριν το τέλος της δεκαετίας.
Τα προηγούμενα χρόνια, η Porsche μας παρουσίασε αρκετές ιδέες hypercar που θα μπορούσαν να υλοποιηθούν όπως η 918 RS, η 919 Street, η 917 Living Legend και η Vision 920. Επιπλέον, πρόσφατα η Porsche αποκάλυψε το Vision GT που συνδέεται με την σειρά παιχνιδιών Gran Turismo, με τετρακίνητο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης απόδοσης 1.274 ίππων (950 kW/ 1.292 PS).