Η Audi επεκτείνει τη γκάμα του A3 Allstreet, της crossover έκδοσης του σεντάν μεσαίου μεγέθους της, με την επιλογή plug-in υβριδικού κινητήρα.
του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team
Δίπλα στις πετρελαιοκίνητες και ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης 150 ίππων (με την έκδοση TFSI να μπαίνει σύντομα στη λίστα) η Audi τώρα προσφέρει και μια plug-in υβριδική έκδοση με κινητήρα 204 ίππων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που μοιράζεται με άλλα μοντέλα του Ingolstadt House και του ομίλου Volkswagen.
Η άφιξή του στις αντιπροσωπείες έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2025, μαζί με το κανονικό σεντάν, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 50.000 ευρώ.
Σχεδόν 140 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας
Ο θερμικός κινητήρας είναι ένας τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων και 150 ίππων με 250 Nm ροπής και θα δουλεύει σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων και 330 Nm ροπής, ανεβάζοντας τη συνδυαστική ισχύ στους 204 ίππους και 350 Nm ροπής. Αυτός επιτρέπει στο νέο plug-in Audi A3 Allstreet να κάνει το 100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Η νέα μπαταρία 25,7 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 130 χλμ. σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία στον κύκλο Wltp. Όπως η έκδοση sedan του plug-in A3, το Allstreet δέχεται επίσης φόρτιση συνεχούς ρεύματος έως 50 kW, για να φτάσει από το 10 στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα. Η σύνδεση στις στήλες εναλλασσόμενου ρεύματος, με ισχύ έως 11 kW, είναι επίσης δυνατή.
Σε σύγκριση με την έκδοση σεντάν, το Audi A3 Allstreet ξεχωρίζει χάρη στο μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. ύψος του. Παράλληλα, η παρουσία της μπαταρίας ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, απαιτούσε συγκεκριμένη βαθμονόμηση των αναρτήσεων σε σχέση με τις παραλλαγές diesel και βενζίνης.
Όλες οι ειδήσεις
H Jaguar, έτοιμη για το πρώτο όχημα που θα αλλάξει ριζοσπαστικά την εικόνα της
388 κάμερες μπαίνουν στους δρόμους της Αττικής
Ετοιμάζεται για απολύσεις η Audi, 4.500 θέσεις εργασίας «στον αέρα»