Το Hispano Suiza Carmen και ένα Xenia Dubonnet του 1938 μαζί για πρώτη φορά ως μέρος του Chantilly Arts et Élégance concours βόρεια του Παρισιού.
Ενώ το Hispano Suiza Carmen αντλεί την έμπνευση του σχεδιασμού του από το Xenia Dubonnet, αυτή είναι στην πραγματικότητα η πρώτη φορά που τα δύο μοντέλα παρουσιάζονται μαζί σε μια εκδήλωση.
Παρατηρώντας το Carmen και το Xenia Dubonnet δίπλα-δίπλα, οι σχεδιαστικές ομοιότητες μεταξύ των δύο γίνονται εμφανείς. Για παράδειγμα, το συνολικό σχήμα του Carman φαίνεται αρκετά διαφορετικό από τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα επιδόσεων, αλλά μοιάζει πολύ με αυτό του Xenia Dubonnet, με γραμμή οροφής που καταλήγει σε ένα κομψό πίσω παράθυρο, το χαμηλό πορτμπαγκάζ και τα αεροδυναμικά καλύμματα πάνω από τους πίσω τροχούς.
«Όταν σχεδιάζαμε το Carmen, ήμασταν ανένδοτοι στο ότι έπρεπε να συλλάβουμε το DNA μας και να μείνουμε συνδεδεμένοι με τις ρίζες της μάρκας», εξήγησε ο διευθυντής σχεδιασμού της Hispano Suiza, Fracesc Arenas. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πετύχαμε. Απλά πρέπει να κοιτάξετε τους θόλους, το πίσω μέρος, καθώς και τη γραμμή του αυτοκινήτου.»
Μόνο ένα Xenia Dubonnet δημιουργήθηκε ποτέ από την Hispano Suiza, που βασίζεται στο σασί του Hispano Suiza H6B, ενώ το αμάξωμα σχεδιάστηκε από τον κατασκευαστή πολυτελών αμαξωμάτων Jacques Saoutchik. Τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 8.0 λίτρων με μπλοκ αλουμινίου και στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα. Αποδίδει 160 ίππους στις 3.050 σ.α.λ. με τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα.
Το σύστημα μετάδοσης του Carmen είναι πολύ διαφορετικό καθώς βασίζεται σε ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που συνδυάζονται για να παράγουν 1.000 ίππους. Αυτοί οι κινητήρες το ωθούν στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και του επιτρέπουν να φτάσει την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.