Το carwow, γνωστό χάρη στο κανάλι του στο Youtube, συνεχίζει την ανοδική του πορεία αγοράζοντας την εταιρεία Autovia.
Εκτός της ιστοσελίδας Auto Express και του περιοδικού Evo, κάτω από την «ομπρέλα» της Autovia είναι, επίσης, η ιστοσελίδα Carbuyer και το DrivingElectric. Σύμφωνα με το carwow, η Autovia προσελκύει το ενδιαφέρον περισσότερων από 15 εκ. χρηστών κάθε μήνα, με την εταιρεία να λέει πως η εν λόγω εξαγορά «θα αυξήσει σημαντικά τις δυνατότητες του carwow στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου».
Η εταιρεία προσθέτει πως η κίνηση αυτή θα αυξήσει «τις δυνατότητες διαφήμισης και ηλεκτρονικού εμπορίου της Carwow για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους συνεργάτες της, για να βοηθήσει στην κάλυψη της αυξανόμενης ψηφιακής ζήτησης των εκατομμυρίων καταναλωτών που σκέφτονται να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους. Η συμφωνία παρουσιάζει επίσης νέες ευκαιρίες για την ενσωμάτωση της προσφοράς ηλεκτρονικού εμπορίου της Carwow για πωλήσεις νέων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλες τις επωνυμίες της Autovia, καθώς και για ιδιοκτήτες που θέλουν να πουλήσουν τα παλιά τους αυτοκίνητα».
Ο CEO της εταιρείας Carwow, John Veichmanis, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που η ομάδα της Autovia εντάχθηκε στην οικογένεια της Carwow καθώς συνδυάζει αυτές τις αξιοσέβαστες και αγαπημένες εκδοτικές μάρκες με την αγορά μας, δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους να αλλάξουν τα αυτοκίνητά τους με τον Όμιλο Carwow».
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Lancia Ypsilon: Μια νέα εποχή ξεκινά