Από την έκτη γενιά Ford Mustang του 2016, υπάρχει μια λειτουργία που "κλειδώνει" τα μπροστινά φρένα και αφήνει τον πίσω άξονα να περιστραφεί και να... κάψει λάστιχο. Το Burnout mode, όπως ονομάζεται, δεν αποτελεί απλά ένα στοιχείο εντυπωσιασμού αλλά έναν λειτουργικό εξοπλισμό που επιτρέπει στον οδηγό να ζεστάνει τα ελαστικά του γρήγορα.
Απ΄ότι φαίνεται αυτή η λειτουργία θα περάσει και στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της Mustang. Η Ford κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ένα σύστημα για EV που θα επιτρέπει την ίδια λειτουργία αλλά με διαφορετικό τρόπο, έναν που θα λειτουργεί σε μοντέλα με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Θα φρενάρει τους μπροστινούς τροχούς για να περιστραφούν οι πίσω και μετά θα μπορεί να φρενάρει τους πίσω τροχούς για να περιστραφούν οι μπροστά, αντίστοιχα. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, που δημοσιεύτηκε στις 2 Μαρτίου, διευκρινίζει ότι προορίζεται μόνο για χρήση σε πίστα ή για θέρμανση ελαστικών. Αναφέρει επίσης ότι αυτό είναι εφικτό να εφαρμοστεί στην τρέχουσα γενιά Mach-e, επομένως ίσως διατεθεί ως μια απλή και ασύρματη ενημέρωση λογισμικού.
Το σχέδιο του διπλώματος ευρεσιτεχνίας δείχνει μια Mustang Mach-E, οπότε ίσως το μοντέλο GT να είναι ο πρώτος παραλήπτης μιας τέτοιας λειτουργίας.