EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το BMW Group λανσάρει μοντέλο άμεσων πωλήσεων από το 2024

to-bmw-group-lansarei-montelo-ameson-poliseon-apo-to-2024-679631

Οι έμποροι θα συνεχίσουν να έχουν προσωπική επαφή με τους πελάτες και θα κερδίζουν σταθερή προμήθεια ανά αυτοκίνητο που πωλείται.

Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής και το BMW Group. Η τυπική εθνική τιμολόγηση για πανομοιότυπα μοντέλα οχημάτων θα διασφαλίσει τη διαφάνεια των τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, καθώς προχωρά η μετάβαση στο μοντέλο αντιπροσωπείας, το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ διαδικτυακής και φυσικής εμπειρίας αγοράς – και εναλλαγή μεταξύ των δύο. Όλα αυτά θα γίνουν δυνατά από ένα ολοκληρωμένο, ολοκληρωμένο τοπίο συστήματος πληροφορικής – συν την πλήρη πρόσβαση στο δίκτυο λιανικής.

«Αυτή η μετάβαση σε άμεσες πωλήσεις με συνεργάτες λιανικής είναι ένα βασικό ορόσημο για την επανευθυγράμμιση του τμήματος Πωλήσεων μας, που συνεχίζεται από το 2020. Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα μας επιτρέψει να επικοινωνούμε απευθείας με τους πελάτες μας και να προσφέρουμε στο BMW Group μια άμεση διεπαφή με τον πελάτη», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG και υπεύθυνος για τον πελάτη, τη μάρκα, τις πωλήσεις. «Ο στόχος του νέου μας μοντέλου πωλήσεων είναι ξεκάθαρα να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και να προσφέρει την καλύτερη premium εμπειρία πελατών στον κλάδο».

Όταν λανσαριστεί το νέο μοντέλο πωλήσεων, το BMW Group θα συνεχίσει να εξαρτάται από το υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα ως εταιρεία: μια εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων. Το νέο μοντέλο πωλήσεων δημιουργήθηκε σε μια μακρά διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ενεργά οι συνεργάτες λιανικής. «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πωλητές λιανικής μας για την εποικοδομητική συνεργασία τους και τα πολύ θετικά σχόλια που μας έδωσαν υπογράφοντας το 100% των συμβολαίων αντιπροσωπείας MINI. Αυτό είναι ξεκάθαρη επιβεβαίωση των σχεδίων μας να προχωρήσουμε μαζί», δήλωσε ο Pieter Nota. Το BMW Group αναμένει ότι η ζήτηση για προσωπική επαφή με τους πελάτες θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με τους συνεργάτες λιανικής να διαδραματίζουν βασικό ρόλο.

Το μοντέλο πρακτορείου προσφέρει στους πωλητές λιανικής μια ελκυστική και μακροπρόθεσμη βάση για την επιχείρησή τους, καθώς και μεγαλύτερη βεβαιότητα προγραμματισμού. Θα κερδίσουν μια σταθερή προμήθεια ανά όχημα που πωλείται, η οποία υπολογίζεται προσεκτικά και λαμβάνει υπόψη όλο το φάσμα των παραγόντων. Το ίδιο ισχύει και για τις ηλεκτρονικές αγορές, όπου θα αμείβονται πλήρως για τις παραδόσεις οχημάτων. Επιπλέον, το νέο μοντέλο πωλήσεων τους επιτρέπει να επικεντρωθούν στην παροχή της καλύτερης δυνατής διαβούλευσης και φροντίδας με τους πελάτες και τους προσφέρει πρόσβαση σε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων του BMW Group. Τα σχόλιά τους για το νέο μοντέλο πωλήσεων ήταν πολύ θετικά και όλοι οι ευρωπαίοι λιανοπωλητές έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για το MINI.

Από σήμερα, οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία μπορούν πλέον να κάνουν χρήση των διαδικτυακών προπαραγγελιών για το νέο πλήρως ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman ως μέρος του νέου μοντέλου πωλήσεων.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο