Πέντε χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το VW Touareg 3ης γενιάς λαμβάνει ένα «λίφτινγκ», με ενημερώσεις σε εξωτερική σχεδίαση και αναβαθμισμένη τεχνολογία.
Με αυτή την ανανέωση, η VW στοχεύει να διατηρήσει το Touareg ανταγωνιστικό στην αγορά, κόντρα σε αντιπάλους όπως η BMW X5 και η Mercedes GLE. Η εξωτερική σχεδίαση έχει ανανεωθεί, με μια νέα μπροστινή όψη που περιλαμβάνει μια διαφορετική μάσκα, μια νέα ποδιά και τους εντυπωσιακούς προαιρετικούς προβολείς Matrix που η VW ονομάζει “IQ.LIGHT HD LED”.
Οι νέοι προβολείς διαθέτουν περισσότερα από 38.000 διαδραστικά LED, που η VW λέει πως φωτίζουν το δρόμο με μεγαλύτερη ακρίβεια από οποιουσδήποτε άλλους προηγούμενης τεχνολογίας. Το VW Touareg Facelift του 2024 είναι το πρώτο μοντέλο που θα κυκλοφορήσει με τους εν λόγω προβολείς, αλλά ο γερμανικός κολοσσός σκοπεύει να τους τοποθετήσει σύντομα και σε μερικά από τα μικρότερα SUV της.
Η Volkswagen έχει επίσης ενημερώσει την πίσω όψη του Touareg με μια ράβδο φωτός LED πλήρους πλάτους και ένα φωτεινό σήμα VW. Επίσης, στάνταρ τοποθετείται ένας νέος αισθητήρας φορτίου οροφής που ενεργοποιεί το ESC νωρίτερα εάν χρειαστεί να αυξηθεί η ευστάθεια στην οδήγηση. Αυτός ο αισθητήρας φορτίου λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα ενημερωμένο σύστημα ανάρτησης που μπορεί να εξοπλιστεί με ενεργή αντιστάθμιση κύλισης και σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς. Σύμφωνα με τη Volkswagen, τόσο η στάνταρ ανάρτηση όσο και η προαιρετική αερανάρτηση έχουν υποστεί τροποποιήσεις για να βελτιώσουν τόσο την άνεση όσο και την ευελιξία.
Περνώντας στο εσωτερικό της καμπίνας, βλέπουμε το ανανεωμένο Innovision Cockpit της VW που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας Discover Pro Max – που είναι πλέον στάνταρ σε όλη τη γκάμα. Έχουν γίνει, επίσης, βελτιώσεις στο σύστημα φωνητικού ελέγχου και οι επιφάνειες των κλειδιών είναι πλέον πιο premium από ποτέ, ενώ υπάρχουν θύρες φόρτισης USB-C 45 watt. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Travel Assist, το Park Assist Plus με τηλεχειριστήριο, το Trailer Assist και το Night Assist.
Όσον αφορά τον κινητήρα, η VW προσφέρει πληθώρα επιλογών για τον V6 3,0 λίτρων. Αυτή περιλαμβάνει την επιλογή βενζινοκινητήρα 335 ίππων και 450 Nm ροπής, 2 turbo-diesel κινητήρες με απόδοση 228 ίππων/ 500 Nm και 282 ίππων/600 Nm, αλλά και ένα 2 plug-in υβριδικούς βενζινοκινητήρες.
Η κορυφαία έκδοση ονομάζεται Touareg R eHybrid και συνδυάζει τον V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 456 ίππους. Χάρη σε αυτή, η έκδοση R eHybrid έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα. Το R έρχεται επίσης με μια σειρά από άλλα στοιχεία της επωνυμίας R, όπως νέες μπλε δαγκάνες φρένων, μπλε πινελιές στο εσωτερικό, ζάντες αλουμινίου Braga 20 ιντσών, νέα δερμάτινα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού 4 ζωνών.
Η Volkswagen δεν έχει ακόμη αποκαλύψει ποια θα είναι η μέγιστη αυτονομία των δύο plug-in υβριδικών μοντέλων (PHEV), που χρησιμοποιούν μπαταρία 14,1 kWh.
Ενώ η VW δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει λεπτομέρειες τιμολόγησης σε όλες τις αγορές, γνωρίζουμε ότι η γκάμα θα ξεκινά από τις 69.200 ευρώ στη Γερμανία, με την έκδοση Elegance να κοστίζει 75.080 ευρώ και την έκδοση R-Line να κοστίζει 79.660 ευρώ. Η γκάμα ολοκληρώνεται με την κορυφαία έκδοση Touareg R eHybrid, με κόστος 93.870 ευρώ.