Αυτό το ποσοστό είναι με διαφορά το μεγαλύτερο ανάμεσα σε όλους τους κατασκευαστές και το έχει καταφέρει μια εταιρεία – έκπληξη!
Πριν αποκαλύψουμε ποια είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο ποσοστό λειτουργικών αυτοκινήτων, συγκριτικά με τη συνολική και ιστορική της παραγωγή, να σας πούμε ποια κατασκευάστρια βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Eίναι η Toyota, με ποσοστό 80%, αν και αυτό αφορά την παραγωγή των τελευταίων 20 ετών, οπότε οι συγκρίσεις δεν είναι άμεσες, καθότι μιλάμε για συνολική παραγωγή.
Με βάση αυτό, η Porsche έχει ένα πολύ υψηλό ποσοστό, με το 70% των αυτοκινήτων που έχουν βγει από τις γραμμές παραγωγής της (ever…) να συνεχίζουν να βρίσκονται στο δρόμο. Ωστόσο τίποτα δεν συγκρίνεται με το 90% που έχει καταφέρει μια εταιρεία και όχι, αυτή δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με τα «καθημερινά» αυτοκίνητα.
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, η εταιρεία αυτή, είναι η Ferrari! Ναι λοιπόν, από τις 300.000 Ferrari που έχουν παραχθεί συνολικά στην ιστορία, οι 270.000 είναι πλήρως λειτουργικές και συνεχίζουν να κυκλοφορούν! Τα στοιχεία αυτά, δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα από τον Andrea Scioletti, επικεφαλή του τμήματος αναπαλαίωσης της εταιρείας.
Η επιτυχία της Ferrari, δεν είναι καθόλου τυχαία και είναι αποτέλεσμα της δυναμικής του συγκεκριμένου τμήματος, που δεν ασχολείται μόνο με ιστορικά και κλασικά αυτοκίνητα της scuderia. Η εταιρεία «τρέχει» διάφορα προγράμματα που αφορούν στην ανάκτηση μοντέλων πρόσφατης παραγωγής, τα οποία τα φέρνει σε κατάσταση «καινούργιου» και τα μεταπωλεί.
Μάλιστα όπως ανέφερε ο Scioletti, η τακτική αυτή, εισάγει χιλιάδες κόσμου στην πελατειακή βάση της εταιρείας κάθε χρόνο. Τα συγκεκριμένα μοντέλα προσφέρονται με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών, ενώ η Ferrari εγγυάται την πλήρη κάλυψη σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά.
Μιλώντας για ανταλλακτικά, να αναφέρουμε ότι οι «κόκκινοι» έχουν ένα από τα πληρέστερα στοκ ανάμεσα στους κατασκευαστές, καλύπτοντας ακόμα και κλασικά μοντέλα πολύ περιορισμένης παραγωγής. H Ferrari έχει πρόθεση να διατηρήσει τη στρατηγική αυτή, «ανακυκλώνοντας» ουσιαστικά την παραγωγή της για όσο αυτό είναι δυνατό και οικονομικά βιώσιμο.
Όλες οι ειδήσεις
Ποιος διάσημος Έλληνας ήταν φίλος με τον Enzo Ferrari;
Οδηγήσαμε την Ferrari 12Cilindri με τον μυθικό V12
Ferrari F80: Γιατί με V6 κινητήρα και όχι με V12;