EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το 58% των ευρωπαίων, είναι αντίθετοι στην απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης

to-58-ton-evropaion-einai-antithetoi-stin-apagorefsi-ton-kinitiron-esoterikis-kafsis-748285

Περισσότεροι από ένας στους δύο Ευρωπαίους εκφράζουν την αντίθεση τους στο «ban»  των θερμικών κινητήρων το 2035

Όπως αποκαλύφθηκε από δημοσκόπηση που διενήργησε η εταιρεία Polling Europe, τουλάχιστον οι μισοί από τους ερωτηθέντες πολίτες (58%) είναι κατά της απαγόρευσης της πώλησης νέων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης που σκοπεύει να επιβάλει η ΕΕ στα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

Σε ότι αφορά στους λόγους, οι περισσότεροι ανάφεραν το υψηλό κόστος, την μικρή αυτονομία και τις δυσκολίες στην επαναφόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εξετάζοντας τις απαντήσεις ανά χώρα, το μεγαλύτερο ποσοστό αντίθεσης στην απόφαση αυτή το εξέφρασαν οι Γάλλοι (67%), με τους Ιταλούς και τους Γερμανούς να ακολουθούν, με το ίδιο ποσοστό, 59%.

Συνολικά, στην έρευνα συμμετείχαν 5 χιλιάδες πολίτες από 27 χώρες της ΕΕ, μεγάλο μέρος των οποίων πιστεύει ότι πρέπει να αναθεωρηθούν οι κανονισμοί για την πράσινη μετάβαση.  Συγκεκριμένα, βλέπουν θετικά την αναθεώρηση των ορίων εκπομπής ρύπων, ώστε να δοθεί περισσότερος χρόνος στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας να προσαρμοστεί στους κανόνες, με τους Ισπανούς (75%), τους Γάλλους (71%) και τους Ιταλούς (70%) να επιθυμούν περισσότερο την αλλαγή των ισχυόντων κανονισμών.

Το 39% ζητά τεχνολογική ουδετερότητα με την έννοια του ότι θα επιθυμούσε να εξετάζονται διάφορες λύσεις κατά της ρύπανσης και όχι μόνο ηλεκτρικές. Ένα μεγάλο μέρος των πολιτών που συμμετείχαν στην έρευνα καταλογίζει ευθύνες στους πολιτικούς και στην πολιτική της ΕΕ, για την κρίση στην οποία έχει περιέλθει ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη.

Το 37% των ερωτηθέντων ισχυρίζεται ότι τα μέτρα της ΕΕ έχουν φέρει σε δύσκολη θέση τους κατασκευαστές, ενώ το 29% πιστεύει ότι οφείλεται στον αθέμιτο κινεζικό ανταγωνισμό. Και στην Ιταλία, η κρίση αποδίδεται κυρίως σε πολιτικές αποφάσεις της ΕΕ (38%), σε λανθασμένες τιμολογιακές πολιτικές (29%) και, δευτερευόντως (19%), στο σκληρό ανταγωνισμό με τους νέους παίκτες της αγορά, από την Κίνα.

Όλες οι ειδήσεις

Τραμπ: «Μικρή Κίνα» η Ευρώπη, ζημιώνει την οικονομία μας, προειδοποιώ για δασμούς

Κινεζικός κολοσσός μπαταριών ετοιμάζεται να αλώσει την Ευρώπη

Honda: «Ηλεκτρικό Type R μόνο αν είναι διασκεδαστικό, αλλιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης»

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο