EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική – Πώς έγινε το κακό στην παραλιακή

thrinos-gia-tous-4-nekrous-neous-se-dyo-trochaia-stin-attiki-pos-egine-to-kako-stin-paraliaki-699182

Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο στους Ελληνικούς δρόμους. Τις τελευτές μόνο ώρες τέσσερις νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε δύο τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν στη Βούλα και στο κέντρο της Αθήνας.

Σοκαριστικές σκηνές εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Τρίτης στην παραλιακή λίγα λεπτά μετά το τροχαίο δυστύχημα από το οποίο ανασύρθηκαν νεκρά δύο 19χρονα παιδιά με τους τραυματίες να καλούν σε βοήθεια και τους Πυροσβέστες να προσπαθούν να τους απεγκλωβίσουν από τα συντρίμμια.

Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική - Πώς έγινε το κακό στην παραλιακή

Όπως έγινε αργότερα γνωστό τα δύο θύματα από το τροχαίο ήταν δύο νέα παιδιά 19 ετών, τα οποία άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο. Το τροχαίο σημειώθηκε λίγα λεπτά μετά τις 23:00 στη λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή, στο ύψος της Βούλας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το ένα αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του και χτύπησε πάνω σε δέντρα και κολώνα φωτισμού. Επίσης 2 ακόμα ΙΧ έκαναν ελιγμούς για να αποφύγουν το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα το ένα να χτυπήσει στο κράσπεδο και να υποστεί μικρές υλικές ζημιές με τον οδηγό να είναι καλά στην υγεία του. Το δεύτερο ΙΧ που ακολουθούσε κινούμενο στο ρεύμα προς Πειραιά, έκανε επίσης ελιγμό με αποτέλεσμα να παρασύρει 2 πεζούς οι οποίοι ως εκ θαύματος δεν τραυματίστηκαν.

Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική - Πώς έγινε το κακό στην παραλιακή

Τραγικό θάνατο από το τροχαίο αυτό βρήκαν ο 19χρονος οδηγός, καθώς και μια η συνομήλικη φίλη του, η οποία καθόταν ακριβώς από πίσω. Ο τρίτος 19χρονος της παρέας, έχοντας υποστεί βαριά κάταγμα στα πόδια, κατάφερε να καλέσει την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ για βοήθεια.  Όπως έγινε γνωστό, το όχημα που οδηγούσε η παρέα των νεαρών παιδιών είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για περισσότερα από 180 χιλιόμετρα την ώρα.

Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική

Υπενθυμίζεται πως το τροχαίο σημειώθηκε σε απόσταση περίπου 200 μέτρων από τα σημεία στα οποία έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο ο Τζώρτζης Μονογυιός και ο Mad Clip.

Εικόνες από το τροχαίο στην παραλιακή 

Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική - Πώς έγινε το κακό Θρήνος για τους 4 νεκρούς νέους σε δύο τροχαία στην Αττική τροχαία

Νέα τραγωδία με δύο νεκρούς στο κέντρο της Αθήνας 

Λίγες ώρες αργότερα ακόμα μια τραγωδία γράφτηκε στους δρόμους της Αττικής. Ειδικότερα, στις 5:30 το πρωί μια μοτοσυκλέτα, στην οποία επέβαιναν δύο άντρες εξετράπη της πορείας της, για άγνωστους λόγους, στη συμβολή της οδού Πατησίων με την Πανεπιστημίου στο κέντρο της Αθήνας. Οι δύο νεαροί αναβάτες μεταφέρθηκαν στο ΚΑΤ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου και κατέληξαν. Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι δύο 25χρονοι δεν φορούσαν κράνος, ενώ επέστρεφαν από νυχτερινό μαγαζί της Αθήνας στο οποίο διασκέδαζαν

Δεν έχουν τέλος οι τραγωδίες στην άσφαλτο 

Κατανάλωση αλκοόλ, χρήση κινητού, παραβίαση του κόκκινου, υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση ζώνης αποδεικνύουν ότι δεν έχουμε οδική παιδεία. Μόνο το πρώτο δεκάμηνο του 2023, 518 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα. Ενδεικτικό είναι πως μόνο το τριήμερο από τις 23 έως τις 25 Δεκεμβρίου, σε 95 τροχαία σε όλη τη χώρα – τα περισσότερα στον αστικό ιστό- σκοτώθηκαν 10 άνθρωποι -νέοι στην πλειονότητα τους- και τραυματίστηκαν 119.

Η χώρα μας είναι μία από τις τέσσερις χειρότερες χώρες της Ευρώπης στην οδική ασφάλεια με 635 νεκρούς από τροχαία ετησίως, δηλαδή κάθε μήνα, χάνουν τη ζωή τους στο δρόμο περίπου 50 άτομα.  Οι «δολοφόνοι» είναι πέντε: κράνος, ζώνη, ταχύτητα, κινητό και αλκοόλ.

Στην ΕΕ, χρήση κράνους στη μπροστινή θέση γίνεται από το 95%, στη Σουηδία από το 99%. Στην Ελλάδα, το ποσοστό είναι 80% και στους αναβάτες της πίσω θέσης, το ποσοστό όσων φορούν κράνος πέφτει στο 65%.

Ακόμα έναν παράγοντας επικινδυνότητας, είναι η υψηλή ταχύτητα. Τα ατυχήματα του ενός οχήματος – εκείνα, δηλαδή, που εκτρέπονται της πορείας τους χωρίς να συγκρουστούν με άλλο όχημα – εξαιτίας της ακατάλληλης ταχύτητας, το ποσοστό είναι 50% ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι 40%.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν την 1 η αιτία θανάτου για τους νέους 15-29 ετών. Στατιστικά στοιχεία που σοκάρουν και ταυτόχρονα θυμίζουν την αναγκαιότητα της κυκλοφοριακής παιδείας από τις πολύ μικρές ηλικίες.

ΕΛΣΤΑΤ: Περισσότερα τροχαία αλλά σημαντική μείωση των νεκρών

Την ίδια ώρα σύμφωνα με τα προσωρινά και τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) ο Οκτώβριος του 2023  είχε σημαντική μείωση σε αριθμό νεκρών τροχαία σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, αν και αυξήθηκε ο αριθμός των ατυχημάτων.

Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για τον Οκτώβριο του 2023, τα οδικά τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα που προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων ήταν 1.081, αυξημένα κατά +5,5% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022 (1.025 τον Οκτώβριο του 2022). Ο αντίστοιχος αριθμός τον Οκτώβριο του 2021, ήταν 1.047 ατυχήματα.

Όσον αφορά τους παθόντες, καταγράφηκαν 42 νεκροί, 58 βαριά τραυματίες και 1.200 ελαφρά τραυματίες, έναντι 73 νεκρών, 62 βαριά τραυματιών και 1.165 ελαφρά τραυματιών τον Οκτώβριο του 2022. Παρατηρείται δηλαδή μείωση -42,5% σε νεκρούς και -6,5% σε βαριά τραυματίες ενώ οι ελαφρά τραυματίες αυξήθηκαν κατά +3%.

Τον Οκτώβριο του 2021, είχαν καταγραφεί 48 νεκροί, 55 βαριά τραυματίες και 1.205 ελαφρά τραυματίες.

Στην περιφέρεια Αττικής, τα ατυχήματα ανήλθαν σε 591 από 548 έναν χρόνο πριν (αύξηση +7,8%), οι νεκροί σε 14 από 12 (+16,7%), οι βαριά τραυματίες σε 18 από 17 (+5,9%) και οι ελαφρά τραυματίες σε 647 από 635 (+1,9%).

Μείωση των τροχαίων ατυχημάτων καταγράφηκε σε 7 από τις 13 περιφέρειες της χώρας, με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση να καταγράφεται σε Ιόνια Νησιά (-46,7%, 8 ατυχήματα) Κρήτη (-35,3%, 11 ατυχήματα) και Θεσσαλία (-21,7%, 18 ατυχήματα). Στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη δεν καταγράφηκε κανένας νεκρός (από 4 πέρυσι) ενώ μεγάλη μείωση καταγράφηκε και σε Δυτική Ελλάδα (1 νεκρός, -87,5%), Νότιο Αιγαίο (1 νεκρός, -83,3%) και Ιόνια Νησιά (2 νεκροί, -75,5%).

Η μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των τροχαίων καταγράφηκε στην Κεντρική Μακεδονία (+20,7%, 216 ατυχήματα) και στη Δυτική Μακεδονία (+20%, 6 ατυχήματα). Όσον αφορά τους νεκρούς, η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση καταγράφηκε στη Δυτική Μακεδονία και στη Θεσσαλία (+50%, από 3 νεκρούς στην κάθε περιφέρεια).

Όλες οι ειδήσεις

Διπλή τραγωδία στην άσφαλτο: Δύο 19χρονοι νεκροί στη Βούλα – Δύο θύματα σε τροχαίο στην Ομόνοια

Μην χάσετε το νέο Quattroruote, Φεβρουάριος 2024!

Στο τελικό στάδιο δοκιμών αντοχής η ανανεωμένη Porsche Taycan

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο