EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Θα συνεργαστεί η Ferrari με την Leapmotor για την δημιουργία ενός αυτοκινήτου;

tha-synergastei-i-ferrari-me-tin-leapmotor-gia-tin-dimiourgia-enos-aftokinitou-757294

Το άλογο του Maranello και ο κινέζικος δράκος: Οι φήμες, οι προοπτικές και τι πραγματικά ισχύει

Τις τελευταίες ημέρες έχουν κυκλοφορήσει φήμες, οι οποίες αναπαράγονται κυρίως από τα κινεζικά ΜΜΕ, ότι η Ferrari και η Leapmotor βρίσκονται σε συζητήσεις, με αντικειμενικό σκοπό την παραγωγή ενός αυτοκινήτου, που θα βασίζεται σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα της σινικής εταιρείας.

Οι φήμες αυτές αναπαράχθηκαν και από το Reuters ενώ η «σπίθα που άναψε την φωτιά» ήταν η επίσκεψη του CEO της Ferrari Benedetto Vigna στα κεντρικά της Leapmotor στην Κίνα, τον Φεβρουάριο. To γεγονός αυτό. όντως συνέβη.

Φυσικά το πως μια επίσκεψη, μπορεί να «μεταφραστεί» ως «συνεργασία» σηκώνει πολύ κουβέντα, ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να ισχύει πραγματικά. Αρχικά να πούμε, ότι ο δημοσιογράφος της ιταλικής έκδοσης του Quattroruote, Mirco Magni, βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην Jinhua της Κίνας, όπου η Leapmotor διατηρεί γραμμή παραγωγής.

Ρώτησε λοιπόν ευθέως τους ανθρώπους της εταιρείας σχετικά με αυτό, για να εισπράξει ως απάντηση ένα ψυχρό «ουδέν σχόλιο», το οποίο σε πρώτο επίπεδο είναι ένα ευγενικός τρόπος να πει κανείς «μην μας πρήζετε», επί της ουσίας όμως μπορεί να σημαίνει πολλά ή και τίποτα.

Εύλογα θα αναρωτηθείτε βέβαια γιατί οι Ιταλοί του Quattroruote δεν ρωτούν και την Ferrari αλλά εκεί είναι σίγουρο ότι θα εισπράξουν «μην μας πρήζετε» χωρίς περιστροφές και καθώς πρέπει καμουφλάζ.

Όπως και να έχει, επίσημη επιβεβαίωση δεν υπάρχει από πουθενά, οπότε ας εξετάσουμε ρεαλιστικά το κατά πόσο ένα σενάριο συνεργασίας της Ferrari και της Leapmotor μπορεί να αποτελέσει πραγματικότητα. Μπορεί όντως; Ναι αλλά όχι έτσι όπως φαντάζεστε.

Είναι γνωστό πως η Ferrari ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου να γίνονται στις 9  Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους, οπότε εύκολα μπορεί να γίνουν οι συνδέσεις και να σκεφτεί κάποιος ότι η «συνεργασία» ίσως αφορά αυτό το πεδίο.

Το σενάριο αυτό, είναι μάλλον το πιο απίθανο να συμβεί, τουλάχιστον στο επίπεδο δανεισμού πλατφόρμας ή άλλων στοιχείων hardware. Εκτός του ότι η Ferrari έχει κάνει όλη την εξέλιξη in – house, το προφίλ της Leapmotor δεν είναι «συμβατό» με το αυτό της Ferrari. Αν και η κινεζική εταιρεία έχει πολύ σοβαρό τεχνολογικό υπόβαθρο, η γκάμα των μοντέλων της αλλά και η φιλοσοφία της, εστιάζουν σε «καθημερινά» αυτοκίνητα για τις μάζες.

Ως εκ τούτου, η Leapmotor, δεν έχει πλατφόρμες, ούτε μπαταρίες και μοτέρ που να καλύπτουν τις ανάγκες και τις υψηλές απαiτήσεις για ένα ηλεκτρικό super car. Υπό αυτό το πρίσμα, δεν έχει κανένα νόημα επίσης να εξελίξει η Leapmotor ένα δυναμικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη συνδρομή της Ferrari, αφού πρόκειται για μια αγορά στην οποία δεν έχει καμία πρόθεση να εισέλθει.

Τι μπορεί να συμβαίνει λοιπόν; Το μόνο πεδίο στο οποίο οι δύο κατασκευάστριες θα μπορούσαν να «συναντηθούν», είναι αυτό του software, του λογισμικού δηλαδή που «τρέχει» το λειτουργικό και όχι μόνο σύστημα ενός αυτοκινήτου. Στον τομέα αυτό, η Leapmotor έχει αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και ναι, αν υπάρχει περίπτωση σύμπραξης, τότε μάλλον θα είναι αυτή.

Όλες οι ειδήσεις

Αυτό είναι το best-seller για το πρώτο τρίμηνο του 2025 στην Ελλάδα – Ξεκινά από 22.700 ευρώ

Slate: Ιδού το φθηνό ηλεκτρικό του Jeff Bezos που έρχεται να ταράξει την αγορά!

Αυτό εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο σπορ μοντέλο στον κόσμο

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο