Οι απόψεις διίστανται στα γερμανικά μέσα όσον αφορά την πιθανή επιστροφή των V8 στα σπορ σεντάν της γερμανικής φίρμας.
Οι φήμες εξακολουθούν να υπάρχουν, καθώς αναφορές από τη Γερμανία που επικαλούνται ανώνυμες πηγές στο Affalterbach υποδηλώνουν ότι ο κινητήρας V8 δεν θα κάνει τη θριαμβευτική επιστροφή του στη Mercedes-AMG C63 και E63, σε αντίθεση με προηγούμενες αναφορές γερμανικών ΜΜΕ, που επικαλούμενα δικές τους πηγές υποστήριζαν το αντίθετο.
Η αρχική αναφορά προήλθε από το γερμανικό Car and Driver, το οποίο προς τιμήν του, ανέφερε πολλές αν και όλες ανώνυμες πηγές. Το επιμύθιο είχε ως εξής: Η απόφαση της AMG να εγκαταλείψει τον V8 προς όφελος ενός PHEV τετρακύλινδρού εν σειρά στο C63 και ενός PHEV εξακύλινδρου εν σειρά στο E63, την οδηγεί να χάνει τους πελάτες της, οι οποίοι κατευθύνονται στους κύριους ανταγωνιστές της, την BMW και την Audi.
Για να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό, θα επιστρέψει αναγκαστικά στην λύση ενός V8, μιας και οποιαδήποτε άλλη σκέψη θα αποτελεί ημίμετρα. Ίσως τροφοδοτήσει τα “ανήσυχα” σεντάν της με έναν υβριδικό V8 κινητήρα 4,0 λίτρων, που θα παρουσιαστεί το αργότερο έως το 2026. Ο κινητήρας δέχεται ήδη τροποποιήσεις προκειμένου να πληροί τα πρότυπα εκπομπών EU7 στην Ευρώπη, ενώ θα χρειαστούν μικρές μόνο τροποποιήσεις προκειμένου να χωρέσει στο μηχανοστάσιο.
Με αφορμή αυτή την αναφορά, το γερμανικό Auto Motor und Sport αποφάσισε να ερευνήσει το ζήτημα αυτό. Όπως αναφέρουν πηγές το περιοδικό ρώτησε δικές του εσωτερικές πηγές που βρίσκονται σε άμεση σχέση με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο η φήμη για την τοποθέτηση ενός V8 κάτω από τα καπό των C-Class και E-Class δεν μπόρεσε να επιβεβαιωθεί.
Ένας εκ των υπαλλήλων της AMG που εργάζεται στο τμήμα ανάπτυξης προϊόντων φέρεται να είπε πως η αναφορά του Car and Driver είναι «καθαρή ανοησία». Αυτή η -ανώνυμη- πηγή ισχυρίζεται ότι τα σχέδια των μηχανικών συνόλων των C63 και E63 δεν έχουν αλλάξει, και δεν βρίσκεται στα σχέδια της εταιρείας κανένας επερχόμενος V8 για αυτά τα μοντέλα.