EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τεταμένη ατμόσφαιρά στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία – «Θα πεθάνουμε σιγά – σιγά» λένε τα συνδικάτα

tetameni-atmosfaira-sto-ergostasio-tis-ford-stin-kolonia-tha-pethanoume-siga-siga-lene-ta-syndikata-741189

Η απόφαση της Ford να περικόψει χιλιάδες θέσεις εργασίας στη Γερμανία προκαλεί μεγάλη ανησυχία στους εκπροσώπους των εργαζομένων για την επιβίωση του εργοστασίου της Κολωνίας.

Μετά από συνεδρίαση του συμβουλίου των εργαζομένων, συνδικαλιστές του IG Metall (του κυρίαρχου σωματείου μεταλλουργών στη Γερμανία, και του μεγαλύτερου βιομηχανικού σωματείου της Ευρώπης) απηύθυναν σκληρές κατηγορίες στην ανώτατη διοίκηση και προέβαλαν την υπόθεση της σταδιακής «διάλυσης» του γερμανικού εργοστασίου. Για την Kerstin Klein, πρώτη εκπρόσωπο του συνδικάτου των μεταλλουργών για την εκλογική περιφέρεια Κολωνίας – Λεβερκούζεν, «αρκετές υποσχέσεις της συμφωνίας “Ford Future” που συνήφθη πέρυσι, μάλλον δεν θα τηρηθούν: κατά τη γνώμη μας, το πρόγραμμα συρρίκνωσης θα ξεκινήσει με τη διάλυση του εργοστασίου της Κολωνίας. Αυτό θα σήμαινε μόνο ένα πράγμα: να πεθάνουμε σιγά-σιγά».

Ford

Οι κατηγορίες και οι απειλές

To IG Metall, σκοπεύοντας να στηρίξει τα αιτήματα του επιχειρησιακού συμβουλίου, έκρουσε, ως εκ τούτου, τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες ενός κλεισίματος που δεν θα επηρέαζε μόνο τους 12.000 εργαζόμενους του εργοστασίου, αλλά ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και ολόκληρη την περιοχή γύρω από την πρωτεύουσα της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Για το λόγο αυτό, ο David Lüdtke, επικεφαλής των συνδικαλιστικών εκπροσώπων του εργοστασίου, ζήτησε από τη διοίκηση να «εκπονήσει ένα βιώσιμο σχέδιο για το μέλλον» του εργοστασίου σε συνεργασία με το συμβούλιο εργαζομένων και, όπως συμβαίνει ήδη στην περίπτωση της Volkswagen, απείλησε με την έναρξη κινητοποιήσεων με απρόβλεπτα αποτελέσματα: «Γνωρίζουμε τα εργαλεία για την αντιμετώπιση διαφορών αυτού του είδους και δεν θα διστάσουμε να δώσουμε στους εργαζόμενους τη σωστή διέξοδο για να εκτονώσουν την οργή τους. Εξάλλου, για την οργάνωση των μεταλλουργών, «ούτε η γερμανική ούτε η ευρωπαϊκή διοίκηση έχει σχέδιο για τη Ford στην Ευρώπη. Εκτός από τις επανειλημμένες δηλώσεις ότι η ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων είναι σημαντική γι’ αυτούς και την αόριστη πρόθεση να επεκτείνουν και πάλι τη γκάμα των μοντέλων, δεν δίνουν στο εργατικό δυναμικό καμία αξιόπιστη ελπίδα για μια μακροπρόθεσμη προοπτική».

Όλες οι ειδήσεις

Φόρμουλα 1: Πόσο κοστίζουν οι ομάδες; – Καμία κάτω από ένα δισ δολάρια!

Κάνε παράβαση αν μπορείς! Με χίλιες ακόμα κάμερες θα εποπτεύει η τροχαία τους δρόμους

Θυμάστε το SsangYong Korando; Επιστρέφει στην Ελλάδα ως KGM

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο