Σε «μαύρη λίστα» σχεδιάζει να βάλει η Rolls-Royce πελάτες που αγοράζουν την Spectre με μοναδικό σκοπό να την πουλήσουν για κέρδος.
Με τον όρο “flipping” μπορούμε να περιγράψουμε την αγορά ενός περιουσιακού στοιχείου και τη διατήρησή του για μικρό χρονικό διάστημα με μοναδικό σκοπό την πώληση. Τις περισσότερες φορές αυτό έχει να κάνει με αγορές και πωλήσεις ακινήτων με στόχο το γρήγορο κέρδος, ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που το εφαρμόζουν και με αυτοκίνητα.
Η Rolls-Royce θέλει να βάλει τέλος σε αυτό το φαινόμενο, αλλά ο Βρετανός αντιπρόσωπος, Tom Hartley, πιστεύει πως το τι κάνει ο κάθε ιδιοκτήτης με το αυτοκίνητο του είναι αποκλειστικά δικό του θέμα. Στην αντίπερα όχθη, ο CEO της βρετανικής μάρκας πολυτελείας λέει πως όσοι «φλιπάρουν» την πολυαναμενόμενη Rolls-Royce Spectre θα μπουν σε… μαύρη λίστα.
Ο CEO της Rolls-Royce, Torsten Müller-Ötvös, μίλησε πρόσφατα στα μέσα κατά την παρουσίαση της πρώτης ηλεκτρικής Rolls στην Καλιφόρνια, αναφέροντας πως όσοι ενδιαφέρονται να την αγοράσουν θα πρέπει πληρούν τις προϋποθέσεις της εταιρείας. Επίσης, όσοι πουλήσουν το αυτοκίνητό τους για κέρδος θα βρουν τις πόρτες τις μάρκας κλειστές στο μέλλον. «Πρέπει να πληροίτε τις προϋποθέσεις για ένα (δικό μας) αυτοκίνητο», είπε ο Müller-Ötvös. «Εάν το πουλήσετε μπαίνετε αμέσως σε μαύρη λίστα και αυτό σημαίνει πως δεν θα έχετε ποτέ ξανά την ευκαιρία να αποκτήσετε άλλο».
Η Rolls-Royce αναμένεται να ξεκινήσει τις παραδόσεις της Spectre κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Το νέο μοντέλο αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές και ο CEO της μάρκας είπε ότι μπορεί να χρειαστεί να αυξηθεί η παραγωγή του. Από αυτούς που έχουν παραγγείλει ήδη μια Spectre, περίπου το 40% είναι νέοι αγοραστές της μάρκας. Παρά τις απειλές της μάρκας, ο εξαιρετικά επιτυχημένος Βρετανός αντιπρόσωπος αυτοκινήτων, Tom Hartley, λέει πως έχει ήδη κανονίσει να αγοράσει δύο Spectre από ιδιοκτήτες.
«Οι κατασκευαστές δεν θα σταματήσουν ποτέ επιτυχημένους επιχειρηματίες από το να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους», είπε. «Έχω ήδη συμφωνήσει να αγοράσω δύο Spectre από πελάτες. Δεν νομίζω ότι είναι δίκαιο για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να λένε στους πελάτες που έχουν ξοδέψει σχεδόν μισό εκατομμύριο λίρες σε ένα αυτοκίνητο τι μπορούν να κάνουν με αυτό. Δεν είναι σωστό. Οι συνθήκες αλλάζουν, θα μπορούσαν να έχουν έναν πραγματικό λόγο για την πώληση, όπως οικονομικά προβλήματα».