EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τελικά η Bertone GB110 δεν ήταν… «φούσκα»

telika-i-bertone-gb110-den-itan-fouska-719284

Επίσημη παρουσίαση για το hypercar της Bertone, με το σταγονόμετρο τα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά τουλάχιστον είναι εντυπωσιακά!

Ίσως να θυμάστε ότι το 2022 η Bertone αποκάλυψε την πρόθεση της για την δημιουργία ενός hypercar, με το όνομα GB110. Το σχετικό υλικό που είχε δοθεί τότε στην δημοσιότητα, περιελάμβανε κάποιες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων και το ότι ο κινητήρας είχε εξελιχθεί ώστε να καίει συνθετικά καύσιμα από απόβλητα πλαστικών, ωστόσο δεν υπήρχε αναφορά στο είδος και στην διάταξη του μοτέρ, ενώ οι φωτογραφίες φαινόντουσαν να έχουν δημιουργηθεί ψηφιακά.

Έκτοτε πέρασαν δύο χρόνια και δεν υπήρχαν νεότερα για το μοντέλο, η GB110 πέρασε στην λήθη και με βάση την όχι και τόσο σταθερή πορεία της εταιρείας από το 2010 και μετά, οι περισσότεροι υποθέσαμε πως επρόκειτο απλά για άλλο ένα πομπώδες και υπερφίαλο «θα», από αυτά που συνηθίζουν οι μικρού μεγέθους κατασκευαστές «εξωτικών» αυτοκινήτων.

Με χαρά λοιπόν σαν ανακοινώνουμε ότι η Bertone μας διέψευσε και το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε επίσημα στο Μονακό. Δεν χαιρόμαστε βέβαια γιατί είχαμε σκοπό να αγοράσουμε μια αλλά γιατί είναι ωραίο και θετικό να παίρνει «σάρκα και οστά» ή μάλλον, «carbon και αλουμίνιο», το όραμα των παθιασμένων ανθρώπων.

Η GB110 φέρει V-10 5,2 λίτρων με ζευγάρι υπερτροφοδοτών, που αποδίδει 1.124 ίππους και 1.100 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή, διαχειρίζεται και μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και ναι, αυτή η μετάδοση θυμίζει αρκετά  Lamborghini Huracan.

Η εταιρεία βέβαια, δεν αναφέρει πουθενά ότι έχει βασιστεί σε επί μέρους τμήματα άλλων κατασκευαστών για την δημιουργία της GB110, ωστόσο στο αμάξωμα είναι εμφανής η σχεδιαστική συγγένεια με την Huracan, κυρίως στις πόρτες, στους καθρέφτες και στην οροφή, ενώ το πιο «μαρτυριάρικο» στοιχείο, είναι φυσικά ο V10 κινητήρας, που φωνάζει «Lamborghini» από χιλιόμετρα.

Όχι ότι είναι κακό και κατακριτέο να έχει υπάρξει τέτοιου τύπου δάνειο, πόσο μάλλον όταν η GB110 εμφανίζει βελτιωμένες επιδόσεις επιταχύοντας από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,79 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 σε 6,79 και από τα 0-300 σε 14 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 380 χλμ./ώρα.

Πέραν της ισχύος, το βάρος συμβάλει επίσης θετικά σε αυτές τις επιδόσεις, με την GB110 να σταματάει την ζυγαριά στα 1.423 κιλά, όταν η Huracan έχει 100+ περισσότερα. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 ίντσες μπροστά και 22 πίσω, ενώ στα φρένα, οι δίσκοι είναι μια μίξη κεραμικών και carbon στοιχείων.

Πάντως, ενώ η Bertone ήταν αυτή την φορά περισσότερο αποκαλυπτική σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά και την περιγραφή της GB110, ένα μεγάλο ποσοστό, εξακολουθεί να κρατιέται… ως «μυστικό», όπως για παράδειγμα, το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το μόνο που έχει δοθεί ως πληροφορία, είναι ότι αυτό θα διαμορφώνεται κατ’ επιλογή των μελλοντικών πελατών και φυσικά δέρμα και carbon θα έχουν την τιμητική τους.

Για την τιμή φυσικά ούτε λόγος, προφανώς θα είναι υψηλή αλλά δεν έχει δοθεί ούτε καν ένα γενικό πλαίσιο στο που θα κυμαίνεται. Ούτως ή άλλως, μόνο 33 τυχεροί θα την μάθουν, αφού η GB110 θα είναι πολύ περιορισμένης παραγωγής και μάλλον για αυτούς τους 33 τα χρήματα δεν είναι συνισταμένη άξια αναφοράς, αλλά ασήμαντη λεπτομέρεια.

Όλες οι ειδήσεις

Aytotypos Weekend – Τα καλύτερα της εβδομάδας 17-21/06

Μοτοσυκλέτα το καλοκαίρι: Tips για τους «βραστούς» ελληνικούς δρόμους

Στη δίνη (*Tourbillon) της Bugatti

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο