Η Ferrari έχει γυρίσει για τα καλά σελίδα, με τα υβριδικά μοντέλα της ιταλικής μάρκας να ξεπερνούν για 1η φορά σε πωλήσεις τα θερμικά.
Μόλις 4 χρόνια πέρασαν απ’ όταν η Ferrari «γύριζε σελίδα», αποκαλύπτοντας το 1ο υβριδικό μοντέλο της ιστορίας της. Αυτό δεν ήταν άλλο από την SF90, ένα hypercar που σηματοδοτεί τη νέα, υβριδική, εποχή της ιταλικής φίρμας. Άραγε, ποιος μπορεί να φανταζόταν τότε πως, 4 χρόνια μετά, τα υβριδικά μοντέλα τις Ferrari θα ξεπερνούσαν σε πωλήσεις αυτά με θερμικό κινητήρα;
Σύμφωνα με νέα στοιχεία, το 51% των πωλήσεων της Ferrari μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του 2023 αφορούσαν υβριδικά μοντέλα, κάτι που αποτελεί τεράστια αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό του μόλις 19% του περασμένου έτους. Ωστόσο, οι αριθμοί δεν λένε πάντα (όλη) την αλήθεια, με τα θερμικά μοντέλα της Ferrari να έχουν ακόμα… ελπίδες, οι οποίες στηρίζονται (κυρίως) στη νέα Purosangue και τον -άκρως επιθυμητό- V12 θερμικό κινητήρα της.
Σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari, το εν λόγω φαινόμενο οφείλεται στο ότι η ιταλική μάρκα αυτή τη στιγμή παράγει κυρίως υβριδικά αυτοκίνητα. Τα 2 best-sellers κατά το τελευταίο τρίμηνο ήταν οι, 296 και SF90, 2 αυτοκίνητα τα οποία προσφέρονται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως το αγοραστικό κοινό δεν είχε και πολλές επιλογές.
Βέβαια, η ελπίδα για τους θερμικούς κινητήρες πεθαίνει… τελευταία, με την παραγωγή της Ferrari Purosangue να κινείται σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ προβλέπεται πως οι πωλήσεις του νέου SUV της ιταλικής μάρκας θα αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών της πωλήσεων μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Ωστόσο, πιθανότατα θα δούμε και μια PHEV έκδοση της Purosangue σύντομα, κάτι που ισχύει και για τη Ferrari Roma. Αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα από τη Ferrari, αλλά αυτό που έχει επιβεβαιωθεί είναι πως το πρώτο EV της ιταλικής μάρκας θα έρθει το 2025, ενώ στόχος είναι το 40% των νέων Ferrari θα είναι ηλεκτροκίνητες μέχρι το τέλος της δεκαετίας.