Για να βεβαιωθεί ότι το σύστημα δοκιμών πρόσκρουσής είναι έτοιμο για τα βαριά EV, το IIHS εφαρμόζει μερικές ασυνήθιστες τακτικές.
Η τρέχουσα τεχνολογία μπαταριών βάζει κάποιους περιορισμούς, με τα EV του σήμερα να ταλαιπωρούν τις ζυγαριές περισσότερο από ποτέ. Το βάρος γίνεται ακόμα περισσότερο άμα μιλάμε για την κατηγορία των SUV – πολλά από το οποία ήδη κουβαλούσαν περισσότερο «λίπος» από άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων. Δεδομένης της αυξημένης δημοτικότητας τόσο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όσο και των SUV στην Αμερική, το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια των Αυτοκινητοδρόμων (IIHS) προσπαθεί να αναπαράγει αυτό το βάρος, φορτώνοντας παλιά αυτοκίνητα με μεταλλικές πλάκες και …τσιμεντόλιθους.
Σκοπός του εν λόγω οργανισμού είναι να σιγουρευτεί πως οι τροχαλίες που χρησιμοποιούνται για να εκσφενδονίζουν τα οχήματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης θα αντέξουν το βάρος. Το σύστημα crash-test έχει σχεδιαστεί για να επιταχύνει ομαλά το αυτοκίνητο που δοκιμάζεται έως τα 40 μίλια/ώρα (64 χλμ./ώρα), διατηρώντας αυτήν την ταχύτητα μέχρι την πρόσκρουση. Η ερώτηση λοιπόν είναι, μπορεί το εν λόγω σύστημα να το καταφέρει αυτό κινώντας ένα Ford F-150 – φορτωμένο με αρκετό βάρος με αποτέλεσμα να ζυγίζει πάνω από 4 τόνους;
Η απάντηση είναι πως …ναι – το σύστημα κατάφερε να ολοκληρώσει τη δοκιμή που πραγματοποίησε το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια των Αυτοκινητοδρόμων με απόλυτη επιτυχία. Και αν νομίζατε πως το βάρος των 4+ τόνων που αναφέρεται στο βίντεο είναι απλά ένας τυχαίος αριθμός, υπενθυμίζουμε πως το βάρος ενός Hummer EV φτάνει τους …4,3 τόνους. Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, αφού όπως βλέπουμε στο βίντεο, το σύστημα δοκιμών πρόσκρουσης του IIHS αντέχει!
Όλες οι ειδήσεις