H Ford, αποτείνοντας φόρο τιμής στο πρωτότυπο GT40 που παρουσιάστηκε στην ίδια έκθεση το 1964, παρουσίασε το Ford GT Holman Moody Edition, δίνοντάς του δηλαδή το όνομα της ομάδας που βοήθησε στην ανάπτυξη του θρυλικού αγωνιστικού του Le Mans στο 1966. Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί την τελευταία από την σειρά Heritage Edition των GT, τιμώντας το GT40 MKII που έκανε το διάσημο 1-2-3 στον 24ωρο αγώνα του 1966.
Άλλη μια μέρα, άλλη μία έκδοση για την Huracan – αλλά δεν μπορούμε να παραπονεθούμε. Η νέα Huracan Techina έχει μία επιβλητική όψη – όπως άλλωστε κάθε Lamborghini. Η Technica τοποθετείται ανάμεσα στην εισαγωγική Huracan EVO και την σκληροπυρηνική STO, δίνοντας περισσότερη σημασία στην οδήγηση στον δρόμο, παρά στην πίστα.
Το ηλεκτρικό MPV της Volkswagen έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο μήνα στην Ευρώπη, και τώρα επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη. Τo ID.BUZZ έχει εμφανείς επιρροές από το εικονικό Type-2, και ήδη …ονειρευόμαστε τις μετατροπές που μπορεί να δεχτεί για τις διάφορες χρήσεις του.
Η Αυστριακή startup Deus Automobiles αποκάλυψε το ηλεκτρικό της hypercar, με το όνομα Vayanne. Κατασκευασμένο σε συνεργασία με την Italdesign και την Williams Advanced Engineering, το εντυπωσιακό EV βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης του, αλλά η εταιρεία υπόσχεται 2.170 ίππους, θεωρώντας πως το Vayanne θα ξεχωρίσει στον -παραδόξως ιδιαίτερα ανταγωνιστικό- χώρο των ηλεκτρικών hypercars. Ευχόμαστε καλή τύχη και καλή αρχή.
Το νέο Toyota bZ4X είναι πολύ σημαντικό για την Ιαπωνέζικη μάρκα, κάτι που μας κάνει να απορούμε με την …επιλογή του ονόματος. Πρόκεται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Toyota και φυσικά, είναι Crossover. Η εταιρεία δηλώνει πως το bZ4X επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα, άρα το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του είναι αρκετά ισχυρό.
Nissan Z
To νέο Nissan Z ήταν επίσης παρών στην εντυπωσιακή έκθεση. Χρησιμοποιεί έναν twin-turbo V6 με απόδοση 394 ίππων και ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Δυστυχώς, το οδηγοκεντρικό Nissan δεν θα έρθει στην Ευρώπη.