Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής του project της i4, David Ferrufino, δήλωσε ότι η γερμανική πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία δεν επιδιώκει μια αυτονομία μεγαλύτερη των 600 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά οχήματά της, καθώς οι οδηγοί θα πρέπει να βασίζονται στις υποδομές φόρτισης των χωρών για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να εξοπλίσουν τα αυτοκίνητα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες μπαταρίες, ώστε να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία, όπως το Lucid Air, το οποίο έχει αυτονομία 836 χλμ. Η BMW, όμως, δεν συμμερίζεται αυτήν την άποψη, με τον Ferrufino, να δηλώνει ότι η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης σε όλο τον κόσμο σημαίνει ότι η BMW δεν χρειάζεται να βγάλει στην αγορά ηλεκτρικά μοντέλα με εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Χίλια χιλιόμετρα αυτονομίας δεν είναι ένας στόχος που έχουμε για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητά μας. Εμείς στοχεύουμε σε 600 χιλιόμετρα [αυτονομίας] για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητά μας, και 100 χιλιόμετρα για τα plug-in υβριδικά μας, στην καθημερινή οδήγηση.
Ο Ferrufino πρόσθεσε ότι η αυτονομία που δίνει η BMW σε ένα ηλεκτρικό της εξαρτάται από την κατηγορία στην οποία τοποθετείται, τονίζοντας:
Για παράδειγμα, δεν πιστεύουμε ότι μια αυτονομία 600 χιλιομέτρων θα είναι κατάλληλη για ένα BMW i3 ως αστικό αυτοκίνητο, αλλά όταν πρόκειται για το BMW iX ή i4, πιστεύουμε ότι περίπου 600 χιλιόμετρα είναι μια πολύ φιλική προς τον πελάτη λύση.