Η Volkswagen εγκαινιάζει μια συνεργασία με τη Marvel Studios και την καινούργια ταινία «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» που… «ηλεκτρίζει».
Το ID.4 της Volkswagen θα εμφανιστεί στο «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios, που κυκλοφορεί στους κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο από μέσα Φεβρουαρίου. Η παγκόσμια καμπάνια θα περιλαμβάνει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τα Marvel Studios, τη Bullitt και σε σκηνοθεσία του συνεργάτη της Marvel Studios Anthony Leonardi III. Εμφάνιση στο «κόκκινο χαλί» για το ID.4 στην παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο στο Λος Άντζελες.
Σηματοδοτώντας την κυκλοφορία του «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios στους ελληνικούς κινηματογράφους από τις 16 Φεβρουαρίου, η Volkswagen ξεκινά μια παγκόσμια καμπάνια που βάζει το ID.4 στο προσκήνιο με ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο εμπνευσμένο από την ταινία. Η συνεργασία βασίζεται στην τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος ως το οικογενειακό αυτοκίνητο του σούπερ ήρωα στην επερχόμενη ταινία.
«Οι ταινίες της Marvel Studios κατατάσσονται στις πιο επιτυχημένες ταινίες όλων των εποχών και ο Ant-Man είναι ένας από τους πιο αγαπητούς χαρακτήρες στο Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel. Η παρουσία του ID.4 στην ταινία και η καμπάνια που το συνοδεύει, μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», λέει ο Gilbert Heise, Επικεφαλής του Global Brand Management και Consumer Insights της Volkswagen. «Επιπλέον, ο χαρακτήρας του Ant-Man ταιριάζει απόλυτα στη μάρκα μας: είναι συμπαθής, αυθεντικός και έχει υπέροχη αίσθηση του χιούμορ», προσθέτει.
Παγκόσμια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κινηματογραφικές αίθουσες δείχνει τον Ant-Man και την Cassie Lang σε μια διασκεδαστική και περίτεχνα σκηνοθετημένη σεκάνς με το ID.4.
Εν όψει της κυκλοφορίας της νέας ταινίας, η Volkswagen και το «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία» της Marvel Studios, παρουσιάζουν ένα μοναδικό διαφημιστικό video που δημιουργήθηκε από κοινού για να ξεκινήσει την παγκόσμια καμπάνια. Η διαφήμιση, που αναπτύχθηκε και παρήχθη από τη Volkswagen, την ομάδα συνεργατών των Walt Disney Studios και τη Bullitt, σκηνοθετήθηκε από τον συνεργάτη της Marvel Studios, Anthony Leonardi III. Η βραβευμένη ομάδα VFX του Framestore έδωσε ζωή στα μοναδικά εφέ της διαφήμισης. Το σποτ θα προβληθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις κινηματογραφικές αίθουσες.
«Αυτή η διασκεδαστική, καινοτόμος και ολοκληρωμένη καμπάνια ζωντανεύει με έναν εξαιρετικό τρόπο μια ιστορία με την οποία μπορούμε να έρθουμε κοντά. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που το μοιραζόμαστε με θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, για τον εορτασμό της κυκλοφορίας της επόμενης ταινίας του Marvel Cinematic Universe (MCU)», δήλωσε η Lylle Breier, SVP Global Marketing Partnerships στα Walt Disney Studios.
Επιπλέον, ένα χαρακτηριστικό video πίσω από τα παρασκήνια θα δώσει στους θεατές μια εσωτερική ματιά στη δημιουργία της ταινίας με την τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού SUV Volkswagen ID.4, κατά την παραγωγή της ταινίας. Το ηλεκτρικό μοντέλο, θα έχει και ξεχωριστή παρουσία στο “κόκκινο χαλί” στην παγκόσμια πρεμιέρα στο Λος Άντζελες.
«Σήμερα, η συναισθηματική αφήγηση μέσω αυτού του είδους συνεργασίας είναι εξαιρετικά σημαντική για τα brands», εξηγεί ο Salim Yüksel, ο οποίος είναι υπεύθυνος για Future Trends, Strategic Partnerships & Global Branded Entertainment στη Volkswagen και ηγείται από κοινού του έργου μαζί με τη Volkswagen Αμερικής. «Είμαστε πολύ περήφανοι που φέραμε κοντά τις παγκόσμιες μάρκες μας σε ένα τόσο δημιουργικό έργο».
Όλες οι ειδήσεις