Μείωση του κόστους εξέλιξης, με μια «ευπροσάρμοστη» βάση που μπορεί να φιλοξενήσει όλες τις ενεργοπαραγωγές μονάδες
Υβριδικό, Ηλεκτρικό, Ηλεκτρικό μεγάλης αυτονομίας, Υβριδικό Plug In, Yβριδικό Mild, Θερμικό ακόμα και Υδρογόνο: η νέα πλατφόρμα Stla Frame της Stellantis θα αποτελέσει την «πολυενεργειακή» βάση πάνω στην οποία θα δομηθούν τα μεγάλα μοντέλα αυτοκινήτων του ομίλου της Stellantis.
Η «modular» κατασκευαστική φιλοσοφία, δηλαδή η δυνατότητα κοινής χρήσης βασικών δομικών στοιχείων σε πολλά μοντέλα, σίγουρα αποτελεί μέρος της απάντησης σε αυτή την πολυσχιδή πραγματικότητα που ζούμε, όπου συνυπάρχουν μαζί ηλεκτρικά και θερμικά και υβριδικά συστήματα κίνησης.
Πρόκειται για την τρίτη πλατφόρμα αυτού του είδους που παρουσιάζει η Stellantis και έρχεται μετά τις Stla Medium κα Stla Large, ενώ προτείνεται ως λύση για μεγάλα SUV και Pick-Up, αλλά και για επαγγελματικά οχήματα. Η πλατφόρμα Stla Frame έχει αναπτυχθεί για να υποστηρίζει πρακτικά κάθε τύπο ενεργοπαραγωγικών μονάδων, ακόμα και αυτών που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο.
Προς το παρόν, δεν έχουν αποκαλυφθεί περισσότερες πληροφορίες, ωστόσο ο όμιλος έχει ήδη επιβεβαιώσει το μέγεθος των αυτοκινήτων που θα δομηθούν πάνω στη νέα αυτή πλατφόρμα. Κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής, με το Stla Frame, θα προκύψουν ι μοντέλα μήκους μεταξύ 5.488 και 5.941 χλστ., με μεταξόνιο μεταξύ 3.143 και 3.690 χλστ., πλάτος μεταξύ 2.062 και 2.124 χλστ. και απόσταση από το έδαφος μεταξύ 168 και 262 χλστ.
Αρχικά, η Jeep και η Dodge θα είναι οι εταιρείες που θα κάνουν χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, με μια νέα γενιά μοντέλων που θα στοχεύουν στην αγορά της Β. Αμερικής. Δεδομένης όμως της προσαρμοστικότητας που παρουσιάζει η συγκεκριμένη βάση, σύντομα θα υπάρξουν και εκδόσεις για τις αγορές του υπόλοιπου κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.
Για τη νέα πλατφόρμα, έχει προβλεφθεί να δέχεται όλους τους τύπους και τα μεγέθη μπαταριών, αποτελώντας ουσιαστικά μια συνεχώς «ενημερωμένη» βάση στις τρέχουσες εξελίξεις που συμβαίνουν με ταχύτατους ρυθμούς, στο συγκεκριμένο πεδίο. Παρόμοια θα είναι και η δεκτικότητα στα θερμικά μηχανικά σύνολα, ενώ ανεξαρτήτως του συστήματος κίνησης, η παραγωγή δικίνητων ή τετρακίνητων εκδόσεων, θα είναι επίσης κάτι πολύ εύκολο, τηρουμένων πάντα των αναλογιών.
Όλες οι ειδήσεις
“Πράσινο φως” της Stellantis για χρήση βιοντίζελ σε όλη τη γκάμα
Ιταλία: «Ψαλίδι» 4,6 δισ. στις αυτοκινητοβιομηχανίες
Stellantis: «Για περισσότερα ηλεκτρικά θα πρέπει να μειώσουμε τα θερμικά»