Tα οικονομικά στοιχεία του ομίλου Stellantis για το τρίτο τρίμηνο του 2024 έδειξαν διψήφια πτώση των εσόδων (-27%) στα 33 δις. ευρώ.
Η μειωμένη τάση στα οικονομικά δεδομένα του ομίλου Stellantis αντανακλά τη μείωση των πωλήσεων, το δυσμενές μείγμα και την επίδραση των τιμών και των συναλλαγματικών ισοτιμιών: οι παραδόσεις παγκοσμίως σταμάτησαν στις 1,148 εκατομμύρια μονάδες, 20% λιγότερες από την ίδια περίοδο πέρυσι (όταν το σύνολο ήταν 1,429 εκατομμύρια), εν μέρει λόγω της παύσης της παραγωγής αρκετών μοντέλων, της αναβάθμισης της γκάμας και των δυσκολιών στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η καθοδήγηση παραμένει στις 30 Σεπτεμβρίου
Ο όμιλος Stellantis, κατά την ανακοίνωση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων του, διευκρίνισε ότι «θα διατηρήσει τις κατευθυντήριες γραμμές για το τρέχον έτος»: μια δήλωση που θα πρέπει, ωστόσο, να διαβαστεί σε συνάρτηση με την πρόσφατη περικοπή των εκτιμήσεων, που χρονολογείται από τις 30 Σεπτεμβρίου, όταν αναθεώρησε το εύρος του περιθωρίου κέρδους σε 5,5-7%. Οι καλές ενδείξεις, υπογραμμίζει ο όμιλος, προέρχονται σε κάθε περίπτωση από τα λανσαρίσματα της περιόδου: 10.000 παραγγελίες συγκεντρώθηκαν για τη νέα Alfa Romeo Junior, 50.000 για το νέο Citroën C3 (εκ των οποίων 25.000 για το ηλεκτρικό), 75.000 για το νέο Peugeot 3008 (το ένα τέταρτο του συνόλου αντιπροσωπεύει το ηλεκτρικό).
Η μείωση των απούλητων αυτοκινήτων στη Βόρεια Αμερική
Σε ένα πλαίσιο που παραμένει συνολικά αρνητικό, ενθαρρυντικές ενδείξεις προέρχονται επίσης από το σχέδιο μείωσης των αποθεμάτων στο δίκτυο πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική: στις 30 Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, το σύνολο ανερχόταν σε 1,33 εκατομμύρια μονάδες, για μια μείωση 129 χιλιάδων κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024. Από αυτά, 80 χιλιάδες έχουν μειωθεί μόνο στο δίκτυο των ΗΠΑ από τις 30 Ιουνίου μέχρι σήμερα: ένας αριθμός που προοιωνίζεται καλά για τον στόχο των 100 χιλιάδων μονάδων μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.
Ευρώπη, καλύτερες προοπτικές για το 2025
Οι προσδοκίες για την Ευρώπη είναι επίσης λιγότερο δυσοίωνες για το επόμενο έτος: «Οι απαιτήσεις μας για την ποιότητα καθυστέρησαν την έναρξη λειτουργίας ορισμένων μοντέλων μεγάλου όγκου, αλλά σύντομα θα επωφεληθούμε από την επέκταση που θα φέρουν τα προϊόντα επόμενης γενιάς το 2025 και μετά», λέει ο οικονομικός διευθυντής Doug Osterman. Μια τάση στην οποία δεν θα είναι ξένη η ανάπτυξη της Leapmotor, η οποία ξεκίνησε τις παραδόσεις στην ήπειρό μας μόλις το περασμένο τρίμηνο, υποστηριζόμενη από ένα δίκτυο πωλήσεων 200 αντιπροσώπων.
Όλες οι ειδήσεις
Το 90% των μοντέλων αυτής της εταιρείας, συνεχίζουν να κυκλοφορούν: Δεν θα πιστέψετε ποια είναι!
Ξέρετε τι είναι το «pinkwashing»; Πιλότος της F3 καταγγέλλει ότι «χτύπησε» την Formula
Suzuki Jimny Mata: Το «κύκνειο άσμα» του πραγματικού, μικρού off – road