Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης ενδέχεται να μην είναι έτοιμες εγκαίρως για το μοντέλο δεύτερης γενιάς της Porsche Taycan.
Η ανάπτυξη δεν σταματάει ποτέ, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται 24/7 για να κατασκευάσουν νέα μοντέλα. Έχουν περάσει μόνο μερικοί μήνες από τότε που η Porsche έκανε ένα λίφτινγκ στο Taycan, αλλά ήδη το R&D της εταιρείας έχει μπει για τα καλά στην διαδικασία εξέλιξης της δεύτερης γενιάς. Παρότι το facelift έφερε σημαντικές αλλαγές, παραμένει μια ανανέωση μέσου κύκλου και η δεύτερη γενιά του τετράθυρου σπορ κουπέ είναι αυτή που θα διαφέρει ολιστικά.
Η Sarah Razavi, υπεύθυνη για την Φόρτιση και την Ενέργεια της Taycan, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή της στο αυστραλιανό περιοδικό CarSales ότι ήδη αναπτύσσεται η νέα Taycan. Παραδέχτηκε ότι η πλατφόρμα J1 που υποστηρίζει επίσης το Audi E-Tron GT έχει φτάσει στα μέγιστα για το μοντέλο και ότι η Porsche πρέπει να βρει κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό. Αν και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα, ίσως η επόμενη γενιάς Taycan θα πατάει πάνω στη νεότερη πλατφόρμα SSP Sport, που θα βασίσει τρία νέα, μεγάλα ηλεκτρικά SUV.
«Επόμενη γενιά; Ναι, προφανώς, μόλις ανακοινώσουμε ένα μοντέλο, ήδη (ξεκινάμε) να εργαζόμαστε για το επόμενο, οπότε αυτή τη στιγμή δημιουργούμε ιδέες (και αναρωτιόμαστε) τι πρέπει να βελτιώσουμε στην επόμενη γενιά. Νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά ώστε να πάρουμε κάθε κομμάτι από την τρέχουσα πλατφόρμα. Πιθανότατα θα δούμε μια εξέλιξη της πλατφόρμας.»
Η Razavi παραδέχτηκε ότι η αρχιτεκτονική J1 «έχει σίγουρα κάποιους περιορισμούς» και ότι ο στόχος για το επόμενο Taycan είναι να επιτευχθεί μεγαλύτερη εμβέλεια. Εν τω μεταξύ, το αναθεωρημένο μοντέλο που παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο υπόσχεται έως και 677 χιλιόμετρα αυτονομίας, μια αύξηση 175 χιλιομέτρων ή 35%. Ερωτηθείς εάν σχεδιάζονται μπαταρίες στερεάς κατάστασης, ο ειδικός προϊόντων για τις Porsche Taycan, Mayk Wienkötter πρότεινε ότι η τεχνολογία μπορεί να μην είναι έτοιμη εγκαίρως:
“Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, αλλά θα δώσουμε ένα χρονοδιάγραμμα όταν αυτό είναι έτοιμο. Είναι πολύ νωρίς, για επιβεβαίωση. Δεν θα είναι έτοιμο σε ένα ή δύο χρόνια. Έρχεται, αλλά θα πάρει χρόνο.”
Η Porsche θα μπορούσε εύκολα να στριμώξει μια μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά αυτό αυξάνει το βάρος ενός ήδη βαριού ηλεκτρικού αυτοκινήτου που έχει φιλοδοξίες για σπορ αυτοκίνητα. Η Razavi ανέφερε ότι οι μηχανικοί πρέπει να «βρουν το γλυκό σημείο» για να μην επιβαρύνουν υπερβολικά το Taycan αλλά και να αποφύγουν να προκαλέσουν άγχος στους ιδιοκτήτες.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως σχετικά με τη Porsche Panamera, κυκλοφορούν εδώ και χρόνια φήμες για την εξέλιξη της σε ένα μεγαλύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που στη γκάμα της μάρκας θα τοποθετείται πάνω από το Taycan ενώ θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα SSP Sport. Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε με βεβαιότητα, αλλά μια ηλεκτρική Panamera μπορεί να μην σημαίνει απαραίτητα το τέλος του βενζινοκίνητου μοντέλου.
Εξάλλου, η νέα ηλεκτρική Porsche Macan θα συνυπάρχει ειρηνικά με το μοντέλο που θα εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης για αρκετά ακόμη χρόνια, όπως θα συμβαίνει και με τις Boxster και Cayman. Τούτου λεχθέντος, η Macan πρώτης γενιάς και τα τρέχοντα μοντέλα 718 έχουν καταργηθεί σταδιακά στην Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω αυστηρότερων κανονισμών για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
Όλες οι ειδήσεις
Νέο Renault Captur: Φτιαγμένο για να ζεις μαζί του!
Τι γνωρίζουμε για το νέο Tesla Model 3 Ludicrous των 626 ίππων