EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σοβαρές ελλείψεις σε E-fuels προβλέπονται για το μέλλον

sovares-elleipseis-se-e-fuels-provlepontai-gia-to-mellon-644063

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να απαγορεύσει την πώληση οχημάτων χωρίς μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2035, τα συνθετικά καύσιμα παρουσιάστηκαν ως εναλλακτική λύση στα με στόχο να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των οχημάτων εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, νέα έρευνα δείχνει πως είναι αδύνατο να συνεχίσουν να καλύπτονται οι ανάγκες των Ευρωπαϊκών οχημάτων για E-fuels στο μέλλον.

Συγκεκριμένα, σε έρευνα που δημοσίευσε η Transport & Environment, διαπιστώθηκε ότι οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών καυσίμων θα μπορούν να παρέχουν ενέργεια μόνο στο 2% των οχημάτων της Ευρώπης μέχρι το 2035. Το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί μόνο σε 5 εκατομμύρια από τα 287 εκατομμύρια αυτοκίνητα που προβλέπεται ότι θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη μέχρι τότε.

«Τα E-fuels παρουσιάζονται ως ένας, ουδέτερος σε εκπομπές άνθρακα, τρόπος για την παράταση της ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Γιόαν Γκίλμπερτ, αναλυτής ηλεκτροκίνησης στην Transport & Environment. «Αλλά τα δεδομένα της βιομηχανίας δείχνουν ότι θα είναι αρκετά για να καλύψουν μόνο για ένα μικρό ποσοστό των αυτοκινήτων στο δρόμο. Οι νομοθέτες θα πρέπει να κλείσουν την πόρτα σε αυτόν τον Δούρειο Ίππο για τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων».

Αυτή η έρευνα εστιάζει επίσης στους Ευρωπαϊκούς προμηθευτές ηλεκτρονικών καυσίμων, όχι μόνο σε αυτούς που παράγουν το καύσιμο χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια μηδενικών εκπομπών. Ο αριθμός των οχημάτων που θα μπορούσαν να λειτουργούν με ηλεκτρονικά καύσιμα, κατασκευασμένα χωρίς εκπομπές άνθρακα, θα ήταν πολύ μικρότερος.

Η Transport & Environment ισχυρίζεται επίσης, ότι δεν είναι ρεαλιστικό για την Ευρώπη να περιμένει ότι θα είναι σε θέση να εισάγει αρκετά κλιματικά ουδέτερα ηλεκτρονικά καύσιμα, ώστε να προμηθεύει ολόκληρο το στόλο των αυτοκινήτων της.

«Στην Ευρώπη, τα ηλεκτρονικά καύσιμα για αυτοκίνητα θα απορροφούσαν ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, στερώντας τα από την υπόλοιπη οικονομία», δήλωσε ο Γκίλμπερτ. «Είναι επίσης αφελές να υποθέσει κανείς ότι οι αναπτυσσόμενες χώρες, ορισμένες από τις οποίες δεν διαθέτουν ισχύ για τις βασικές τους ανάγκες, θα δαπανήσουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για ηλεκτρονικά καύσιμα στα αυτοκίνητα της Ευρώπης, μόνο και μόνο για να ανταποκρίνονται στα συμφέροντα των κατασκευαστών».

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο