Συμφώνησαν οι πιστωτές στο πλάνο αναδιάρθρωσης, άκυρο το ενδεχόμενο εξαγοράς της από την BMW
Τα «σύννεφα» για την αυστριακή κατασκευάστρια μοτοσυκλετών είχαν εμφανιστεί από το 2024 και πολύ σύντομα, εξελίχθηκαν σε καταιγίδα: το ενδεχόμενο να κηρύξει χρεοκοπία, ήταν πολύ πιθανό.
Mε χρέη που έφταναν σχεδόν 2 δισ. δολάρια τα σενάρια ήταν πολλά και κάπου μέσα στις ραγδαίες εξελίξεις και στα πιθανά σενάρια, εμφανίστηκε η BMW, η BMW Motorrad για την ακρίβεια, η οποία εκδήλωσε ενδιαφέρον για εξαγορά της εταιρείας.
Η ΚΤΜ από την άλλη, θέλοντας να διατηρήσει την ανεξαρτησία της, κατέστρωσε ένα πλάνο αναδιάρθρωσης, το οποίο και παρουσίασε στους πιστωτές, περιμένοντας την απάντηση τους: ή θα το ενέκριναν ή θα προχωρούσαν στις δέουσες ενέργειες ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ρευστοποίησης για να εισπράξουν τα χρήματα τους.
Τελικά, πόνταραν τα λεφτά τους (αυτά που τους χρωστάνε δηλαδή) στο πλάνο αναδιάρθρωσης, με την ελπίδα ότι αυτό θα είναι αρκετό ώστε η εταιρεία να σταθεί ξανά στα πόδια της και να τους αποπληρώσει. Βέβαια, για να τα λέμε όλα, υπάρχει και μια εγγυητική που προβλέπει ότι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η KTM Θα καταβάλει το 30% των χρεών της, περί τα 580 εκατομμύρια δολάρια στους πιστωτές και μετά θα συμφωνηθεί το πότε θα καταβληθούν οι υπόλοιπες δύο «δόσεις».
Για να επιτευχθεί η απαραίτητα ρευστότητα ώστε να επανεκκινήσει η παραγωγή και να μπουν λεφτά στα ταμεία, η KTM θα λάβει μια «τονωτική ένεση» 50 εκατομμυρίων δολαρίων από την Pierer Mobility, που έχει το πλειοψηφικό, 50,1% ποσοστό του μετοχικού της κεφαλαίου.
Με βάση αυτές τις εξελίξεις, τα σενάρια για την εξαγορά της εταιρείας από την BMW απομακρύνονται και οι αυστριακοί εργαζόμενοι αισθάνονται ανακουφισμένοι. Βλέπετε, το πλάνο τον Βαυαρών ήταν –αν αποκτούσαν την ΚΤΜ- να μεταφέρουν όλη την παραγωγή στην Ινδία, όπου παράγονταν ήδη μικρού κυβισμού μοντέλα των αυστριακών, πράγμα που προφανώς σήμαινε ότι θα έχανα τις δουλειές τους.
Όλες οι ειδήσεις
Αποκαλυπτήρια για το προσιτό ηλεκτρικό VW στις 5 Μαρτίου
Αστικοί μύθοι και αυτοκίνητα: μια συλλογή από «φίδια» και «δράκους» που μπορεί να πιστεύεις
Η Toyota μας προϊδεάζει για ένα νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο