Λίγο πριν την κυκλοφορία της Valhalla, ο Director of Design της Aston Martin μας αναλύει τη διαδικασία της εσωτερικής σχεδίασης.
Σύμφωνα με το Nurnberger, όλα ξεκινούν από τον οδηγό. Η ομάδα έκανε τεράστια δουλειά πάνω στην εργονομία της καμπίνας, αντλώντας έμπνευση από τη F1, με αποτέλεσμα αυτή να είναι πιο πολυτελείς και άνετη από την αντίστοιχη καμπίνα της ναυαρχίδας, Valkyrie. Ωστόσο, η χαμηλή θέση οδήγησης βοηθά τον οδηγό να αισθάνεται πιο συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο.
Πολλές από τις εργασίες σχεδιασμού για το εσωτερικό ολοκληρώθηκαν με τη βοήθεια μιας μακέτας της καμπίνας, με μετακινήσιμα κομμάτια, που επέτρεψε στους σχεδιαστές να αξιολογήσουν και να αποφασίσουν για την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση των χειρισμών. Οι οδηγοί F1 της Aston Martin έπαιξαν επίσης ρόλο στην σχεδίαση, προσφέροντας τις συμβουλές τους για την επίτευξη καλύτερης εργονομίας.
Το υπεραυτοκίνητο βασίζεται σε πλαίσιο από ανθρακονήματα, με ρυθμιζόμενη ανάρτηση τύπου F1, κεραμικά φρένα και ενεργά αεροδυναμικά εξαρτήματα. Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει έναν V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα 4,0 λίτρων, που προέρχεται από την AMG και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους εντυπωσιακούς 937 ίππους, όπως ανακοινώθηκε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής πέρυσι. Ωστόσο, η Aston Martin τώρα ισχυρίζεται ότι ο κινητήρας της Valhalla θα ξεπερνάει τους 986 ίππους. Χάρη σε όλη αυτή την ισχύ και το χαμηλό καθαρό βάρος των λιγότερων από 1.550 κιλών, η Valhalla θα επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα 349 χλμ./ώρα.
Η Aston Martin θα κατασκευάσει 999 μονάδες της Valhalla, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη του 2023. Πρόσφατα, μια θέση στη γραμμή παραγωγής για το supercar έγινε διαθέσιμη για αγορά μέσω διαδικτύου, έναντι 1.189.999 ευρώ.