EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Σάρωσαν» τα κινέζικα στις δοκιμές Euro NCAP – Ρεκόρ βαθμολογίας σε έναν σημαντικό τομέα ασφάλειας

sarosan-ta-kinezika-stis-dokimes-euro-ncap-rekor-vathmologias-se-enan-simantiko-tomea-asfaleias-756633

Οι τελευταίες δοκιμές δείχνουν ότι τα αυτοκίνητα από την Κίνα όχι μόνο δεν υπολείπονται των ευρωπαϊκών σε θέματα ασφάλειας αλλά τα ξεπερνούν!

Το Euro NCAP δεν χρειάζεται συστάσεις, είναι ένας αξιόπιστος ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός, που διενεργεί δοκιμές σε νέα μοντέλα αυτοκινήτων, αξιολογώντας τις επιδόσεις τους στην παθητική και στην ενεργητική ασφάλεια.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν, τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών ασφαλείας σε πολλά νέα μοντέλα που μόλις κυκλοφόρησαν στην αγορά, τα οποία έχουν λάβει όλα κορυφαία βαθμολογία: με αλφαβητική σειρά, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας απένειμε πέντε αστέρια στο Audi A6 (δοκιμάστηκε στην έκδοση Variant, μετά τη δοκιμή του A6 e-tron τον περασμένο Μάρτιο), το BYD Sealion 7, το Geeely EX5,  το Hongqi E-HS9, το Jaecoo 7 Phev και το Polestar 3. Το τελευταίο και το Sealion,  έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία που έχει καταγραφεί ποτέ στην προστασία των παιδιών, με 93% και η επίδοση αυτή, έγινε το νέο σημείο αναφοράς!

Audi A6

Το μοναδικό σεντάν σε αυτόν τον γύρο δοκιμών, κατάφερε υψηλές βαθμολογίες. Το μοντέλο που δοκιμάστηκε είναι αυτό με τον κινητήρα 2.0 TDI και το αμάξωμα Station wagon της έκδοσης Avant. Η προστασία των παιδιών είναι καλή, ακόμα κι αν το σύστημα ανίχνευσης της παρουσίας τους στα πίσω καθίσματα είναι έμμεσου τύπου.

-Προστασία ενηλίκων: 87%

-Προστασία παιδιών: 88%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 78%

-Βοηθήματα οδήγησης: 77%

BYD Sealion 7

Όπως το Polestar 3, το ηλεκτρικό SUV της BYD,  σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην προστασία των παιδιών, τόσο σε ατυχήματα όσο και κατά την έξοδο τους από το αυτοκίνητο, με ειδικό βομβητή για την ανίχνευση της παρουσίας τους στα πίσω καθίσματα.

-Προστασία ενηλίκων: 87%

-Προστασία παιδιών: 93%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 76%

-Βοηθήματα οδήγησης: 79%

Cupra Terramar

Το ισπανικό σπορ SUV διατίθεται με θερμικούς, ήπια υβριδικούς και plug-in κινητήρες: οι δοκιμές Euro NCAP αφορούσαν το τελευταίο μοντέλο, το οποίο έλαβε πολύ καλή βαθμολογία και κάτι παρισσότερο από επαρκή αποτελέσματα σε όλες τις δοκιμές, συμπεριλαμβανομένης της πρόσκρουσης μεταξύ των επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, με αντικραδασμική προστασία από τον κεντρικό αερόσακο.

-Προστασία ενηλίκων: 89%

-Προστασία παιδιών: 87%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 82%

-Βοηθήματα οδήγησης: 76%

Geely EX5

Αυτό το κινεζικό SUV, που δεν έχει εισαχθεί ακόμη στην Ελλάδα, έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες, ιδίως στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου και στα βοηθήματα οδήγησης, ενώ προσφέρει περιθώρια βελτίωσης για την προστασία των παιδιών (δεν πέρασε το τεστ για την ανίχνευση παιδιού στα πίσω καθίσματα) και των ενηλίκων, λόγω της αποκόλλησης κολόνας Α κατά τις δοκιμές πρόσκρουσης. Σε κάθε περίπτωση, η συνολική βαθμολογία είναι πέντε αστέρια.

-Προστασία ενηλίκων: 86%

-Προστασία παιδιών: 87%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 83%

-Βοηθήματα οδήγησης: 83%

Hongqi E-HS9

Ένα άλλο SUV από την Κίνα που δεν κυκλοφορεί στη χώρα μας, έλαβε «πεντάστερη» βαθμολογία.  Το Euro NCAP ανέφερε ότι οι επιθεωρήσεις μετά από δοκιμές πρόσκρουσης έδειξαν ένα μικρό σκίσιμο στον αερόσακο του οδηγού, το οποίο οδήγησε σε ποινή στη βαθμολογία για προστασία ενηλίκων: η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε ότι βελτίωσε τον ποιοτικό έλεγχο στο εργοστάσιο και στον προμηθευτή.

-Προστασία ενηλίκων: 82%

-Προστασία παιδιών: 87%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 73%

-Βοηθήματα οδήγησης: 82%

Jaecoo 7 Phev

Πέντε αστέρια επίσης για την plug-in έκδοση αυτού του μεγάλου κινέζικου SUV, το οποίο έχασε κάποιους «πόντους» στη βαθμολογία της δοκιμής μετωπικής πρόσκρουσης, λόγω του ότι ο πίσω αερόσακος δεν αναπτύχθηκε πλήρως. Η έρευνα της Jaecoo αποκάλυψε μια αστοχία στην τοποθέτηση των αερόσακων κατά την παραγωγή, η οποία έχει διορθωθεί.

-Προστασία ενηλίκων: 81%

-Προστασία παιδιών: 80%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 80%

-Βοηθήματα οδήγησης: 80%

Polestar 3

Το ηλεκτρικό SUV κατάφερε να αποσπάσει 5 αστέρια, αλλά είναι στην προστασία των παιδιών που ξεχωρίζει,  ως το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ από τον οργανισμό.  Συγκεκριμένα, η έκθεση του Euro Ncap αναφέρει ότι το αυτοκίνητο είχε καλή απόδοση στην προστασία των ανδρείκελων ηλικίας 6 και 10 ετών και διαθέτει ένα αποτελεσματικό σύστημα που εμποδίζει το κλείδωμα του αυτοκινήτου εάν ένα παιδί παραμείνει στα πίσω καθίσματα. Αξίζει επίσης να αναφερθεί, ότι τα παράθυρα και οι πόρτες,  λειτουργούν ακόμη και σε περίπτωση πλημμύρας.

-Προστασία ενηλίκων: 90%

-Προστασία παιδιών: 93%

-Ευάλωτοι χρήστες του δρόμου: 79%

-Βοηθήματα οδήγησης: 83%

Όλες οι ειδήσεις

«Ανάσταση» για τους οδηγούς: Σε πτωτική τάση η τιμή της βενζίνης

Road Safety Forum 2025: Μια «κραυγή» για την οδική ασφάλεια

Verge: Ταξίδι 1366 χιλιομέτρων σε 24 ώρες με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

 

 

 

 

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο