Ένας άτυχος πελάτης στην Αμερική περίμενε 3 ολόκληρα χρόνια για να παραλάβει ένα Rivian R1S το οποίο χάλασε 48 ώρες μετά την παράδοση.
Η αμερικάνικη μάρκα Rivian έχει στην γκάμα της κάποια πολύ ελκυστικά προϊόντα, όπως το R1T και το R1S – ικανά οχήματα τα οποία συνδυάζουν πολύ καλή αυτονομία και υψηλή ισχύ σε ανταγωνιστικές τιμές. Ωστόσο, δε παύει να είναι μια μικρή εταιρεία που από τα οχήματά της δεν λείπουν τα προβλήματα, όπως ανακάλυψε και ένας ιδιοκτήτης πρόσφατα.
Αφού παρήγγειλε ένα Rivian R1S το 2020, ο Chase Merril περίμενε τρία ολόκληρα χρόνια για να παραλάβει το νέο του αυτοκίνητο, κάτι που τελικά έγινε. Ο Chase σίγουρα χάρηκε, αλλά η χαρά του δε κράτησε για πολύ, αφού το νέο του Rivian σταμάτησε να δουλεύει μόλις 2 ημέρες μετά. Ο Merrill οδηγούσε το καινούργιο του R1S κοντά σε ορεινή διαδρομή όταν στο πέρασμά του βρέθηκε αρκετό χιόνι. Έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες του νέου του Rivian, ο Merril προσπάθησε να προσπεράσει το εμπόδιο και τα πράγματα πήγαιναν καλά στην αρχή.
Ωστόσο, το καινούργιο του SUV κόλλησε λίγο αργότερα, με τον Merrill να προσπαθεί μάταια να το ξεκολλήσει κουνώντας το απότομα από την πλευρά του οδηγού. Ο ίδιος πιστεύει πως με την προσπάθειά του να το ξεκολλήσει, ενεργοποιήθηκε καταλάθος μια λειτουργία ασφαλείας που αποτρέπει το R1S από το να γλιστρήσει σε ολισθηρή επιφάνεια. Ουσιαστικά, το αυτοκίνητο ήταν κολλημένο μεταξύ Park και Drive και έπρεπε οπωσδήποτε να ρυμουλκηθεί. Σα να μην έφτανε αυτό, το κέντρο σέρβις βρισκόταν εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά, οπότε ο λογαριασμός ήταν αρκετά… «τσιμπημένος», στα 2.100 δολάρια!
Εντωμεταξύ, το χειρότερο είναι πως το πρόβλημα θα μπορούσε να έχει λυθεί με μια απλή επαναφορά του συστήματος, χωρίς να χρειαστεί το όχημα να ρυμουλκηθεί – κάτι που οι άνθρωποι της Rivian ξέχασαν να πουν στον Merrill. Η Rivian προσφέρθηκε να καλύψει τα έξοδα της επισκευής του αυτοκινήτου, όχι όμως τα έξοδα της ρυμούλκησης, ωστόσο, μάλλον το ξανασκέφτηκαν και τελικά πρόσφεραν αποζημίωση για τη ρυμούλκηση.
«Υπήρξε μια ατυχής αλληλουχία περιστατικών που οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση», δήλωσε ο Wassym Bensaid, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης λογισμικού της Rivian, στο Business Insider. «Αλλά παίρνουμε το feedback ως δώρο. Μας βοηθάει σε μεγάλο βαθμό να βελτιώσουμε το προϊόν».
Το κερασάκι στην τούρτα βέβαιά ήταν όταν ο Merrill παρέλαβε επιτέλους το επισκευασμένο SUV του, στο ταμπλό υπήρχε ένα μήνυμα σφάλματος που τον συμβούλευε να το επιστρέψει στο κέντρο σέρβις…