Οι δυο αυτοκινητοβιομηχανίες θα επιστρέψουν στο επερχόμενο Super Bowl, εκεί που εκτός των ομάδων «μπάλα» παίζουν και οι διαφημιστές.
Μέχρι στιγμής, η μόνες εταιρείες που έχουν εξασφαλίσει λίγο τηλεοπτικό χρόνο για να διαφημιστούν στο κορυφαίο αθλητικό event είναι η Kia και η GM. Αντίθετα, άλλες εταιρείες όπως η Toyota, η Carmax, η Carvana και η Vroom έχουν ήδη ανακοινώσει πως θα δουν το παιχνίδι από τον… πάγκο – κάτι που αποτελεί μια πολύ οικονομική λύση. Γιατί έτσι; Μα φυσικά γιατί για ένα διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων, η τιμή αγγίζει τα 7 εκ. δολάρια!
Η Stellantis βέβαια δε καταλαβαίνει από τέτοια, κάνοντας το comeback μετά από ένα χρόνο αποχής το 2022. Σύμφωνα με το Autonews, oι RΑΜ και Jeep εξασφάλισαν μεταξύ τους 60 δευτερόλεπτα για να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Η Jeep αναμένεται να συνεργαστεί με την ίδια υπηρεσία που παρήγαγε την διαφήμισή της στο Super Bowl του 2020, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο γνωστός κωμικός Bill Murray, στον ρόλο του μετεωρολόγου Phil Connors – χαρακτήρα από την κωμωδία Groundhog Day, του 1993.
Η τελευταία διαφήμιση της Stellantis, ωστόσο, είχε προκαλέσει αρκετή… μουρμούρα – κάτι που εξηγεί γιατί επέλεξε να απέχει το 2022. Το διαφημιστικό σποτ της Jeep με τον Bruce Springsteen έλαβε χώρα στον Λίβανο, στο Κάνσας, το γεωγραφικό κέντρο των κατώτερων 48 πολιτειών. Στο εν λόγω σποτ, ο Springsteen κατηγορήθηκε ότι έκανε χρήση αλκοόλ ενώ οδηγούσε, με τη διαφήμιση τελικά να αποσύρεται.
Ενώ άλλες εταιρείες επέλεξαν να ξοδέψουν αλλού τα χρήματά τους, η Kia πιστεύει πως το Super Bowl είναι η ιδανική ευκαιρία για να διαφημίσει το Telluride. Το πρώτο teaser για τη διαφημιστική καμπάνια, που κυκλοφόρησε την 1η Φεβρουαρίου, περιλαμβάνει μια πεσμένη πιπίλα και την επιγραφή «Βρες το στις 2.12.23».
Η GM ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι θα συνεργαστεί με το Netflix, με σκοπό να διαφημίζεται στην συγκεκριμένη υπηρεσία streaming. Επίσης, αναμένεται να συμπεριληφθούν περισσότερα EV της εταιρείας στα shows του Netflix στο μέλλον.
https://www.youtube.com/watch?v=UlWZ9rTpBAc
Όλες οι ειδήσεις