Ο οίκος δημοπρασιών εκτιμά πως η τιμή πώλησης του αγωνιστικού Koenigsegg θα κυμανθεί μεταξύ 3,8 και 5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ενώ προοριζόταν για πλήρη αγωνιστική παραγωγή, η Koenigsegg αναγκάστηκε να ακυρώσει τα σχέδιά της αφού κατασκεύασε μονάχα 1 παράδειγμα. Αυτό ονομάζεται CCGT GT1 Competition Coupe και βγαίνει τώρα στο… σφυρί, με μια ενδιαφέρουσα ιστορία να το ακολουθεί, για την οποία ο επόμενος ιδιοκτήτης θα είναι σίγουρα πολύ περήφανος.
Η Koenigsegg άρχισε να εργάζεται πάνω στο αγωνιστικό CCGT το 2003, στοχεύοντας στη συμμετοχή με αυτό σε αγώνες κατηγορίας GT1. Στο «τιμόνι» του προγράμματος ήταν ο Dag Bölenius, μηχανικός και προγραμματιστής, ενώ παράλληλα ο μηχανικός supercar, Loris Bicocchi, ανέλαβε το ρόλο του οδηγού δοκιμής.
Η ομάδα αυτή φαινόταν πολλά υποσχόμενη στα χαρτιά, ωστόσο το αυτοκίνητο δεν έμελλε να βγει ποτέ στην παραγωγή. Μόλις 2 μήνες μετά την έναρξη του προγράμματος, η FIA και η ACO άλλαξαν τους κανονισμούς για την κατηγορία GT1, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να παράγουν 350 παραδείγματα ετησίως, αντί για 20 σε βάθος αρκετών χρόνων. Δυστυχώς, το πρόγραμμα του Koenigsegg CCGT GT1 ήταν θύμα αυτής της αλλαγής.
Το αποτέλεσμα είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της Koenigsegg να είναι η μοναδική απόδειξη της δουλειάς των Bölenius, Bicocchi και της υπόλοιπης ομάδας, κάτι που το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό και φυσικά ανεβάζει την τιμή του στον… Θεό. Αυτή μπορεί να φτάσει και τα 5 εκ. δολάρια, σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών.
Κάτω από το πίσω καπό του Koenigsegg CCGT GT1 Competition Coupe βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 5,0 λίτρων, 32 βαλβίδων με 600 ίππων σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin είναι άθικτα και ο οργανισμός Masters Historic Racing έδωσε άδεια για να αγωνιστεί στη σειρά Masters Endurance Legends, εάν ο επόμενος ιδιοκτήτης του το επιθυμεί.