Η Toyota φέρεται να εργάζεται σε μια πιο καυτή έκδοση του ήδη πικάντικου Yaris GR, η οποία θα ξεκινήσει να παράγεται στις αρχές του 2024.
Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car έχει δημοσιεύσει με βεβαιότητα ότι μια νέα παραλλαγή του δυνατότερου Yaris της, θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή αυτό το φθινόπωρο με έναν πιο ισχυρό κινητήρα. Λέγεται επίσης ότι θα λάβει αλλαγές στο στυλ σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2020.
Πηγές που βρίσκονται κοντά στην Toyota ανέφεραν στο Best Car ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων θα υποστεί κάποιες τροποποιήσεις έτσι ώστε να αποδίδει ακριβώς 300 ίππους, ενώ η ροπή του αναμένεται να είναι κοντά στα 370 Nm. Αυτό θα του έδινε ένα πλεονέκτημα 28 ίππων έναντι του Yaris GRMN που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2022 ως ειδική έκδοση μόνο για την Ιαπωνία με ανώτατο όριο τις 500 μονάδες. Αυτό το φημολογούμενο GR Yaris θα εξακολουθούσε να έχει μειωμένη ροπή κατά 20 Nm σε σύγκριση με το GRMN που είχε 390 Nm.
Αυτή προφανώς δεν είναι η μόνη αλλαγή που σχεδιάζει η Toyota καθώς το GR Yaris του 2024 λέγεται ότι θα λάβει ένα πρόσφατα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Αυτό δεν μας εκπλήσσει μιας και ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2022 στο Toyota Gazoo Racing Rally Challenge έφερε το κιβώτιο αυτό. Πιθανότατα θα έρχεται με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής που θα έχει και συμπλέκτη.
Πρόσθετες αλλαγές περιλαμβάνουν αναθεωρήσεις στην ανάρτηση και τα φρένα, μαζί με ενισχυμένη ακαμψία του αμαξώματος. Το αναθεωρημένο μοντέλο θα φέρει νέους προφυλακτήρες και μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό, υπάρχει μια νέα οθόνη δανεισμένη από το μεγαλύτερο GR Corolla.
Φυσικά, όλα αυτά τα καλούδια θα έχουν και το ανάλογο κόστος. Για όσους ωστόσο επιθυμούν να έχουν ένα Yaris, το οποίο εμφανισιακά να μοιάζει με το προαναφερθέν, αλλά δεν τους ενδιαφέρουν οι γρήγορες επιδόσεις, υπάρχει η λύση του GR Yaris RS με μόλις 118 ίππους, κίνηση στους εμπρός τροχούς και κιβώτιο CVT, σε σαφώς καλύτερη τιμή.